نمایشگاه پایان داعش و نمایشگاه شکار کرکس‌ها برپا می‌شود

نمایشگاه «پایان داعش» و نمایشگاه «شکار کرکس‌ها» طی هفته دفاع مقدس در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برپا می‌شود.

نمایشگاه پایان داعش و نمایشگاه شکار کرکس‌ها برپا می‌شود

به گزارش ایسنا،علی اصغر جعفری مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که در یک نشست خبری برنامه‌های این موزه در هفته دفاع مقدس را تشریح می‌کرد، گفت:این موزه از سی‌ام شهریور جاری تا پانزدهم مهرماه آینده برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس را برگزار خواهد کرد.

وی ادامه داد:در نمایشگاه شکار کرکس‌ها انواع پهبادهای شکار شده آمریکا از جمله آر کیو 170 و گلوبال هاوک به نمایش گذاشته خواهد شد. همچنین سامانه سوم خرداد که این پهباد را سرنگون کرد نیز به تهران منتقل شده است تا در معرض دید مردم قرار بگیرد.

به گفته جعفری، در نمایشگاه پایان داعش نیز انواع اسناد،تجهیزات جنگی،خودروهای انتهاری،کتاب‌های درسی و مبانی فقهی و کمربندهای انفجاری از عراق و سوریه به کشور منتقل شده تا به نمایش گذاشته شود.

وی همچنین اظهار کرد:همایش روز جهانی صلح،نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه،نمایشگاه نقش وزارت راه و شهرسازی در دفاع مقدس،تجلیل از بازنشستگان نیروهای مسلح،اجتماع علی اکبریون،شب خاطره عکاسان دفاع مقدس،نمایشگاه آثار سیاه قلم،یادواره شهدای دیده‌بان،تئاتر موزه‌ای،کرسی روایتگری سربازان،همایش عصمت عاشورایی،نمایش نقد فیلم‌های دفاع مقدس،همایش از مدرس تا سنگر،بزرگداشت شهدای ثامن‌الائمه،همایش ملی پیشکسوتان دفاع مقدس،اجلاس همبستگی با کودکان فلسطینی،مراسم تعزیه و افتتاح اولین جشنواره شعر چاووشی بیداران از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس محسوب می‌شوند.

جعفری در بخش دیگر سخنانش یادآور شد:به زودی موزه واگن‌های افتخار با موضوع نقش وزارت راه در دفاع مقدس و همچنین فاز اول موزه مقاومت در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افتتاح خواهد شد.

به گفته وی،رونمایی از هوشمندسازی تالارهای موزه، افتتاح پورتال موزه،بازگشایی ورودی شمالی در راستای تسهیل بازدید عموم،افتتاح دیتا سنتر،رونمایی ازمجموعه کتاب‌های تبادل اسرا و نرم‌افزار کاربردی کتابخانه دیجیتال و آغاز به کار ارکستر سمفونیک سرو از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خواهد بود.

در پایان این نشست،پوستر نمایشگاه «پایان داعش» و پوستر نمایشگاه «شکار کرکس‌ها» رونمایی شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان