مشارکت بیش از ۷۶۰ هزار اردبیلی در برنامه‌های ورزش همگانی

اردبیل - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از مشارکت بیش از ۷۶۰ هزار نفر در پنج ماه امسال در این استان در برنامه‌های ورزش همگانی خبر داد.

مشارکت بیش از 760 هزار اردبیلی در برنامه‌های ورزش همگانی

به گزارش ایرنا ، بهرام آقاخانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: از این تعداد 429 هزار و 68 نفر مرد و 331 هزار و 627 نفر زن بودند.

وی با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های ورزش همگانی تداوم خواهد یافت، افزود: در این مدت بیش از هشت هزار و 400 برنامه متنوع ورزش همگانی در نقاط مختلف استان اجرا شد.

وی اظهار داشت: برگزاری پنج هزار و 418 برنامه ورزش صبحگاهی با مشارکت 391 هزار و 757 نفر ، برگزاری  483 برنامه کوه‌روی و کوهپیمایی با مشارکت 14 هزار و 359 نفر و اجرای 248 مورد همایش و جشنواره ورزشی با مشارکت 192 هزار و 29 نفر از جمله برنامه‌های شاخص ورزش همگانی در این مدت بوده است.

او بیان کرد: برگزاری همایش پیاده‌روی ، دوچرخه‌سواری ، مسابقات محلات ، برنامه‌های فرهنگی ، برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی و ورزشی ، مسابقات کارکنان ، مسابقات ورزشی و گلگشت از دیگر برنامه‌های ورزش همگانی در استان است.

او توسعه ورزش همگانی را از اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان ذکر کرد و ادامه داد: البته این به معنای بی توجهی به ورزش حرفه ای و قهرمانی نیست.

آقاخانی گفت: برنامه‌ریزی خوبی برای توسعه ورزش در بین اقشار مختلف جامعه انجام شده و در طول سال به مرحله اجرا درخواهد آمد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: توسعه ورزش همگانی در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه نقش بسزایی دارد.

وی اظهار داشت: رشد و توسعه ورزش همگانی علاوه بر ایجاد شور و نشاط در بین آحاد مختلف مردم جامعه باعث افزایش سلامتی و تندرستی آنها نیز خواهد شد.

6130/6018

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان