ترابی: اگر فکر کنیم دربی ساده‌ای در پیش داریم، ضربه می‌خوریم/ در خوب بودن تیم ما هیچ شکی وجود ندارد

مهدی ترابی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که بازیکنان این تیم نباید تصور کنند که برابر استقلال، بازی ساده‌ای در پیش دارند.

ترابی: اگر فکر کنیم دربی ساده‌ای در پیش داریم، ضربه می‌خوریم/ در خوب بودن تیم ما هیچ شکی وجود ندارد

مهدی ترابی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: شاهد بازی خوبی بودیم. ما در 20 دقیقه اول به حریف فشار آوردیم، اما متأسفانه به گل نرسیدیم. از اواسط نیمه اول تا پایان این نیمه خوب کار نکردیم، اما در نیمه دوم هم به حریف فشار آوردیم و در نهایت به گل رسیدیم.

وی با بیان اینکه کسب این سه امتیاز برای سرخپوشان بسیار مهم بود، تصریح کرد: صنعت نفت بیشتر روی ضدحملات برنامه داشت و تلاش کرد تا امتیاز بگیرد، اما ما تیم بهتری بودیم. خدا را شکر که قبل از دربی به پیروزی رسیدیم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

هافبک تیم پرسپولیس در واکنش به اینکه برخی‌ها معتقدند این تیم هنوز به روزهای اوج نرسیده است و فوتبال شادابی به نمایش نمی‌گذارد، خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم پرسپولیس نیاز به زمان دارد و در خوب بودن تیم ما هیچ شکی وجود ندارد. اول باید در نظر بگیریم سرمربی پرسپولیس عوض شده است و بازیکنان نیاز به زمان دارند تا با تفکرات کادر فنی آشنا شده و خواسته‌های سرمربی را به بهترین شکل در زمین پیاده کنند.

ترابی در ادامه افزود: نکته دیگر که باید به آن اشاره کنم، این است که لیگ برتر تازه شروع شده است و تیم ما برای هماهنگی بیشتر به انجام بازی‌های بیشتری نیاز دارد. پرسپولیس قطعاً به مروز زمان از لحاظ هماهنگی تیمی، انجام بازی‌های زیبا و نتیجه گرفتن، شرایط بهتری پیدا خواهد کرد.

ترابی درباره اینکه سرخپوشان در لیگ برتر امسال، شکست زودهنگامی برابر تراکتور تجربه کردند، به تسنیم گفت: در آن بازی هم نمایش خوبی داشتیم و مستحق باخت نبودیم. البته بازی برابر تیمی مثل تراکتور در زمین حریف سخت است، اما به اندازه کافی فرصت داریم تا آن شکست را جبران کرده و امتیازات موردنظرمان را کسب کنیم.

وی در مورد دیدار پرسپولیس برابر استقلال که یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد، بیان کرد: دربی شرایط خاص خود را دارد. هر دو تیم دوست دارند که برنده شوند و هواداران‌شان را خوشحال کنند. هدف ما هم چیزی جز کسب پیروزی نیست و امیدوارم سه امتیاز این بازی مهم را کسب کنیم.

هافبک پرسپولیس با بیان اینکه شرایط دو تیم نمی‌تواند ملاکی برای پیش‌بینی نتیجه دربی باشد، گفت: خیلی‌ها می‌گویند که چون پرسپولیس شرایط خوبی دارد، برنده این بازی خواهد بود، اما در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست. ما دوست داریم برنده از زمین بیرون بیاییم، اما اگر فکر کنیم این بازی ساده است، ضربه می‌خوریم. استقلال تیم قابل احترامی است و باید با انگیزه بالایی بازی کنیم. شرایط هر مسابقه متفاوت است و باید در این مسابقه باهوش فوتبال بازی کنیم تا کمترین اشتباه را داشته باشیم.

ترابی درخصوص احتمال گلزنی‌اش در دربی 90 تصریح کرد: من به گل زدن در دربی فکر نمی‌کنم و این را صادقانه می‌گویم. مسئله مهم برای من این است که تیمم برنده از زمین بیرون بیاید. چون اگر سه امتیاز این بازی را بگیریم، یعنی تمام بازیکنان عملکرد خوبی داشته‌اند. امیدوارم این اتفاق رخ دهد و ما برابر حریف سنتی‌مان به برد برسیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان