پیش بینی ۶۷۶ برنامه برای هفته دفاع مقدس در بوشهر

فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر برای هفته دفاع مقدس در سراسر استان ۶۷۶ برنامه پیش بینی شده است، که ۵۰۶ برنامه توسط سپاه استان و نواحی و حوزه ها و ۱۷۰ برنامه نیز با ۲۰ قشر در تخصص های مختلف به مرحله اجرا درخواهد آمد.

پیش بینی 676 برنامه برای هفته دفاع مقدس در بوشهر

به گزارش ایسنا، سردار علی رزمجو در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت : امروز خدا را شاکر هستیم که قدرت جمهوری اسلامی تمام کاخ های زر و زور را درهم نوردیده است، ملتی که در دفاع از شرف و عزت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران با جان و مال خود فداکاری کرده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس افزود: هر سال نظام جمهوری اسلامی قدرتمندتر از گذشته از درون و بیرون مرزها بر تارک جهان می درخشد.

فرمانده سپاه بوشهر تاکید کرد: قدرت ایران اسلامی برگرفته از قدرت و شکوه جانبازان و صبر و استقامت خانواده های ایشان است.

سردار رزمجو خاطرنشان کرد: شالوده دفاع مقدس، دفاع در راه خدا و دین خدا و انقلاب مبتنی بر ارزش های خدایی است و در هشت سال دفاع مقدس وحدت، انسجام، فداکاری و ولایت مداری رزمندگان اسلام به یک نمایشگاه جهانی تبدیل و تجلی گاه ایثار، فداکاری و دفاع از حق و حقیقت را به نمایش گذاشته است. لذا بسیار شایسته است که ما در تاریخ انقلاب سالگرد آغاز تجاوز نیروهای بعثی و پیروزی‌های ظفرمندانه رزمندگان ایران را گرامی بداریم.

وی با اشاره به عناوین روزشمار هفته دفاع مقدس اظهار کرد: روز 31 شهریور رژه نیروهای مسلح و نمایش اقتدار این نیروها، در کنار آبهای نیلگون خلیج فارس و در خیابان ساحلی قدرتمندانه و مقتدرانه برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر افزود: از دیگر برنامه ها مشاعره و شعر دفاع مقدس، و همزمان با بازگشایی مدارس، تجلیل از سربازان غیور نظام جمهوری اسلامی به منظور نمایش نقش جوانان در دفاع مقدس است.

سردار علی رزمجو بیان کرد: سپاه بعد از جنگ در محرومیت زدایی تلاش های زیادی داشته که روز دوم مهرماه افتتاح پروژه های مهندسی سپاه و قرارگاه پیشرفت و آبادانی را خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: همایش بزرگ گام دوم انقلاب در حسینیه عاشقان ثارالله و مسابقات قایقرانی استانی در دهکده گردشگری واقع در اتوبان امام علی (ع)، تجلیل از رزمندگان و بزرگداشت شهدای عملیات ثامن الائمه، و بزرگداشت فرماندهان شهید در هفت مهرماه   برگزار می شود.

فرمانده سپاه بوشهر با بیان اینکه امسال شعار محوری هفته دفاع مقدس "ما پیروزیم " است، گفت: در این چهل سال استفاده از سلاح ایمان و پیشرفت در امور دفاعی و تاکتیکی نیروهای مسلح در سپاه تاکنون ما را به پیروزی ها و افق های روشنی هدایت کرده است. امروز نیز آماده دفاع از مرزهای ایران اسلامی با تجهیزات مدون و تمام توان و امکانات هستیم.

 سردار رزمجو یادآور شد: در هفته پیش رو ده‌ها طرح از جمله آب بند روستاهای صعب العبور روستاهای پشت کوه، مراکز بهداشتی، و ترمیم آبرسانی به روستاها و راه‌ها به بهره برداری می رسد. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان