کارنامه نهایی کنکور ٩٨ منتشر شد

تهران- ایرنا- کارنامه نهایی کنکور سراسری سال ٩٨ دانشگاه‌ها برای تمام داوطلبان شرکت‌کننده در این ماراتن توسط سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

کارنامه نهایی کنکور ٩٨ منتشر شد

برای تمام پذیرفته‌شدگان همچنین آن‌دسته از داوطلبانی که فرم انتخاب‌ رشته اینترنتی خود را تکمیل کرده اند ولی پذیرفته نشده‌اند، کارنامه علمی حاوی رتبه داوطلب در هر یک از کد رشته‌های انتخابی در بین متقاضیان کد رشته مزبور در سهمیه مربوط، با توجه به نمره کل وی در همان کد رشته همچنین رتبه آخرین نفر پذیرفته ‌شده در هر یک از کد رشته‌های انتخابی در سایت سازمان سنجش منتشر شد.
هرگونه تغییرات منعکس شده به سازمان سنجش پس از اعلام نتایج اولیه از قبیل اصلاح سوابق تحصیلی واصله از سوی وزارت آموزش و پرورش و یا اعمال سهمیه از سوی ارگان های ذیربط و ... در نتیجه نهایی داوطلبان ذینفع اعمال شده است.  
داوطلبان می‌توانند همزمان با انتشار کارنامه نتیجه نهایی کارنامه نتیجه مرحله اول اصلاح شده خود را نیز مشاهده کنند.
 با توجه به کنترل‌های متعدد و بررسی‌های انجام شده از صحت نتایج اعلام شده اطمینان حاصل شده است؛ داوطلبان پس از دریافت کارنامه نتایج نهایی آزمون از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان درصورتی که به تمام مواردی که از طریق دیگری یا بعد از تاریخ 31 شهریورماه 98 واصل شود به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
کنکور سراسری سال ٩٨ روزهای ١٣ و ١٤ تیرماه با رقابت یک میلیون و ١١٩ هزار و ٤١١ داوطلب برگزار شد که از این تعداد ١٩١ هزار نفر به دانشگاه راه یافتند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان