۵۰ طرح آب و فاضلاب شهری در لرستان اجرا می شود

خرم آباد - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان گفت: ۵۰ طرح آب و فاضلاب شهری در ۶ شهر خسارت دیده از سیل لرستان با اعتبار ۱۰۱ میلیارد تومان اجرا می شود.

50 طرح آب و فاضلاب شهری در لرستان اجرا می شود

به گزارش ایرنا، حمیدرضا کرموند عصر چهارشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی و کلنگ زنی 111 پروژه زیرساختی خسارت دیده از سیل لرستان در محل پل تخریب شده کاکارضا، با اشاره به 20 ردیف پروژه‌ای برای 50 پروژه در 6 شهر لرستان، اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل بخشهای تامین کننده آب، خطوط انتقال، شبکه های توزیع آب، شبکه های جمع آوری فاضلاب، خطوط انتقال و ایستگاه های پمپاژ فاضلاب هستند.

وی افزود: همچنین برای همه شهرهای استان 12 دستگاه تانکر سیار و 15 پمپ خودمکش نیز برای زمان بحران و ساپورت شهرهای استان خریداری می کنیم.

کرموند با اشاره به اینکه 101 میلیارد تومان برای این پروژه ها تصویب شده است، ادامه داد: در بین شرکت های آب و فاضلاب شهری بلحاظ اعتباری که به ما تعلق گرفته است رتبه اول را در کشور داریم که از این مبلغ 60 درصد تخصیص داده است و تلاش می کنیم که در موعد مقرر به بهره برداری برسند.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان نیز با اشاره به اینکه 10 درصد از اعتبارات سیل لرستان متعلق به اداره راه و شهرسازی است، اظهار داشت: این میزان اعتبار بین یکسری از پروژه های مهم از جمله پل تخریب شده کاکارضا توزیع شده است.

وی با اشاره به هفت فقره موافقت نامه که شامل 9 پروژه است، افزود: شاخص ترین این پروژه ها پل کاکارضا است که به علت سهل انگاری، خطای انسانی و سیلاب بی سابقه تخریب شد اما طراحی مناسب و آزمایشات ژئوتکنیک آن انجام و عملیات بازسازی آن از امروز آغاز خواهد شد.

خالقی افزود: امروز همزمان عملیات اجرایی پل بلیلوند، پل باباحسین، زیرگذر کزنار، پل ابراهیم آباد و پل انتهای دوره- ویسیان و پل معمولان نیز آغاز می شود.

7265/7264/7273

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان