معرفی بهترین هتل آپارتمان های مشهد

یکی از خصوصیاتی که هتل آپارتمان های مشهد دارند این است که هزینه های اقامتی مسافران در این شهر را به نصف کاهش می دهند! هتل آپارتمان ها هم بسیار راحت هستند و هم امکانات یک خانه را در اختیار کسانی که آن را برای اقامت انتخاب می کنند، می گذارد.

معرفی بهترین هتل آپارتمان های مشهد

یکی از خصوصیاتی که هتل آپارتمان های مشهد دارند این است که هزینه های اقامتی مسافران در این شهر را به نصف کاهش می دهند! هتل آپارتمان ها هم بسیار راحت هستند و هم امکانات یک خانه را در اختیار کسانی که آن را برای اقامت انتخاب می کنند، می گذارد.

ما امروز می خواهیم تا بهترین هتل آپارتمان های مشهد را که برای اقامت شما مناسب هستند را به صورت کاربردی مورد بررسی قرار دهیم تا اگر قصد اقامت در آن ها را داشتید، اطلاعات خوبی برای انتخاب از بین آن ها داشته باشید.

با این که هتل های مشهد عالی هستند اما هتل آپارتمان های این شهر برای کسانی که خانوادگی و یا با تعداد نفرات زیاد به این شهر سفر می کنند، بهترین انتخاب ممکن است. در ادامه با ما در الی گشت همراه باشید تا به اتفاق هم، این نوع از اقامتگاه های مشهدی را مورد بررسی قرار دهیم.

عکس از یکی از اتاق هتل آپارتمان اسپینو مشهد

1_ هتل آپارتمان ملل، اقامتگاه نمونه سازمان میراث فرهنگی در مشهد

هتل ملل (Melal Hotel) یکی از بهترین هتل آپارتمان های مشهد است که از طرف سازمان میراث فرهنگی کشور به عنوان یکی از واحدهای نمونه نیز شناخته شده است. این مجتمع اقامتی در سال 1382 مورد بازسازی قررا گرفته و از این رو امکانات خوبی به آن برای رفاه حال مسافرینی که آن را برای اقامت انتخاب می کنند، دارا می باشد. با اقامت در این هتل آپارتمان می توانید هم در آپارتمان های 1 تا 3 خوابه اقامت کنید و هم در سوئیت هایی که در آن قرار گرفته است. از لحاظ فاصله هم با حرم امام رضا (ع) تنها 5 دقیقه پیاده فاصله دارد. البته فاصله ی آن با اکثر جاذبه های گردشگری مشهد که می توانید لیست کاملی از آن را در مجله ی الی گشت مطالعه نمایید، به صورت میانگین در حدود 15 دقیقه است. برخی از خدمات این هتل آپارتمان را می توانید در جدول زیر ببینید.

اینترنت در لابی با حجم محدود

کافی شاپکیف کمک های اولیه

سیستم سرمایش و گرمایش

صندوق امانات

اتاق چمدانامکانات مخصوص برای افراد با محدودیت جسمانی

تاکسی سرویس

وب سایت رسمی هتل آپارتمان ملل: melalhotel.com

تلفن هتل آپارتمان ملل: 05132231440

آدرس هتل آپارتمان ملل: مشهد، میدان بیت المقدس، خیابان امام رضای یک، هتل آپارتمان ملل

عکسی از اتاق های هتل آپارتمان ملل مشهد

2_ هتل نیکا، یکی از هتل آپارتمان های مشهد

یکی دیگر از هتل آپارتمان های مشهد که می خواهیم به شما معرف کنیم، هتل نیکا است که دقیقا در کنار حرم مطهر امام رضا (ع) قرار گرفته است. از آن جایی که اولویت مسافرینی که به مشهد سفر می کنند، فاصله ی بسیار بسیار کم با حرم می باشد؛ این اقامتگاه می تواند گزینه ی بسیار خوبی برایشان باشد. البته لازم است بگوییم که در خیابانی که در این هتل آپارتمان در آن قرار گرفته، چندین مجتمع اقامتی دیگر هم قرار دارد. درباره ی اقامتگاه نیکان یک نکته ی بسیار مثبتی که وجود دارد این است که هم خدماتش خوب است و هم هزینه ی اقامت در آن مناسب است. در ضمن هر وقت که بخواهید می توانید از رستوران 24 ساعته ی این هتل استفاده نمایید. برخی از خدمات این هتل را در ادامه و در جدول زیر ذکر خواهیم کرد.

صرافی

آسانسورخدمات تور

خدمات باربری

اینترنت رایگان و نا محدود در لابی

فتوکپی و پرینتپارکینگ

خدمات خانه داری

تلفن هتل آپارتمان نیکا: 05138532770

آدرس هتل آپارتمان نیکا: مشهد، خیابان امام رضا (ع)، چهار راه دانش، خیابان شهید حنایی 6

اتاق های هتل آپارتمان نیکا مشهد

3_ هتل آپارتمان اسپینو، یکی از هتل های نوساز مشهد

اسپینو (Mashhad Espino Hotel) یکی از اقامتگاه های نوساز نسبت به دیگر هتل آپارتمان های مشهد است که در 8 طبقه ساخته شده و در کل 37 اتاق دارد. این هتل آپارتمان به صورت مجلل و زیبا ساخته و طراحی شده و اکثر امکانات مورد نیاز زائرین و مسافرانی که به مشهد می آیند، در آن برطرف می شود. از جمله خدمات مناسبی که در هتل آپارتمان اسپینو وجود دارد، کافی شاپی است که در طبقه ی 6 آن قرار گرفته و در آن علاوه بر نوشیدنی های مختلف، غذاهای ایرانی و بین المللی در آن سرو می شود. برخی از امکانات و خدماتی که در این اقامتگاه ارائه می شود را در جدول زیر ذکر می نماییم. راستی برای خرید بلیط قطار مشهد می توانید به وب سایت الی گشت مراجعه کنید.

اینترنت

سونا و جکوزی

لابی

تاکسی سرویس

یخچال

سیستم گرمایشی سرمایشیآسانسور

سیستم صوتی و تصویری

وب سایت رسمی هتل آپارتمان اسپینو مشهد: espino24.com

تلفن هتل آپارتمان اسپینو مشهد: 05133422230

آدرس هتل آپارتمان اسپینو مشهد: مشهد، خیابان هفده شهریور، ابتدای خیابان عنصری شرقی

عکس یکی از واحدهای هتل آپارتمان اسپینو مشهد

4_ هتل آپارتمان پاویون، هتلی با پرسنل خوب و با تجربه

یکی از هتل آپارتمان های مشهد که معمولا زائرین آن را به هم توصیه می کنند، هتل آپارتمان پاویون (Pavion Hotel) است. فاصله ی این هتل با حرم امام رضا (ع) 10 دقیقه است و از جمله اقامتگاه های نزدیک به حرم مطهر آن امام بزرگوار است. البته شما از این هتل به دیگر جاذبه های شهری در مشهد همچون بازار رضا فاصله ی زیادی ندارید. یکی از نقاط قوتی که در این هتل وجود دارد، پرسنل خوب آن با برخوردهای مناسب است. دیگر خدمات هتل آپارتمان پاویون را در جدول زیر ذکر می نماییم.

جعبه کمک های اولیه

امکانات مخصوص برای افراد با محدودیت جسمانیکافی‌ شاپ

گشت غیر رایگان

خود پرداز

تلویزیون LCDسالن همایش

خدمات شبانه روزی اتاق ها

تلفن هتل آپارتمان پاویون: 053138536751

آدرس هتل آپارتمان پاویون: مشهد، خیابان امام رضا 8، نبش چهار راه سوم

عکس یکی از واحدهای هتل پاویون مشهد

5_ هتل آپارتمان فاخر، یکی از هتل های زیبا در مشهد

هتل فاخر زیباست و در فاصله ی 3 کیلومتری حرم امام رضا (ع) قرار گرفته است. این اقامتگاه 10 طبقه ای است و تعداد اتاق های آن 50 عدد است و در کل 240 نفر ظرفیت دارد. این هتل آپارتمان نوساز است و در سال 1394 تاسیس شده است. هتل آپارتمان فاخر مشهد (Fakher Hotel Apartment) دارای خدمات و امکانات بسیار زیاد و خوبی است و به صورت پیاده تنها 30 دقیقه با حرم مطهر فاصله دارد. برخی از دیگر خدمات این هتل را در جدول زیر برایتان ذکر خواهیم کرد. در ضمن، شما می توانید برای رزرو هتل مشهد به وب سایت آنلاین الی گشت مراجعه بفرمایید.

تهویه مطبوع

لابی

کافی شاپسالن همایش
پارکینگخشکشوییرستوران

صبحانه رایگان

تلفن هتل آپارتمان فاخر: 05137244398

آدرس هتل آپارتمان فاخر: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 48، نبش چهار راه اول

نمایی از هتل آپارتمان فاخر مشهد

6_ هتل آپارتمان شارین، یکی از هتل آپارتمان های خوب مشهد

بررسی بهترین هتل آپارتمان های مشهد را به هتل آپارتمان و یا مهمانسرای شارین (Sharyn Hotel) می رسانیم. این اقامتگاه دارای خدمات خوب و مناسبی است و خیلی ها حتی آن را به عنوان لوکس و مجلل هم یاد می کنند. این هتل آپارتمان 6 طبقه است و در آن امکانات رفاهی بسیار زیادی برای رفاه حال مسافران تعبیه شده است. یکی از نکاتی که درباره ی این هتل آپارتمان جلب توجه می کند، شیوه ی معماری نمای خارجی این ساختمان است. برخی از دیگر خدمات این هتل آپارتمان را در جدول زیر ارائه می نماییم.

خدمات خانه ‌داری

کافی شاپاینترنت

لابی

رستوران

نمازخانهگشت غیر رایگان

آسانسور

تلفن هتل آپارتمان اسپینو مشهد: 05138550550

آدرس هتل آپارتمان اسپینو مشهد: مشهد، خیابان دانش شرقی 21، نبش امام رضا 3

عکس یکی از واحدهای آپارتمانی هتل آپارتمان شارین مشهد

7_ هتل آپارتمان بامداد مشهد، هتلی مناسب برای خانواده ها

یکی دیگر از هتل آپارتمان های نزدیک حرم امام رضا (ع) که با توجه به همین فاصله ی کم، بسیار مورد توجه زوار و مسافرین است؛ هتل آپارتمان بامداد مشهد (Bamdad Hotel) است. هتل بامداد دارای آپارتمان های 1 خوابه و 2 خوابه است و در یک ساختمان 5 طبقه قرار گرفته است. در این واحدهای آپارتمانی، معمولا خدمات اقامتی از 2 تا 6 تخت ارائه می گردد. در ادامه برخی از امکانات این هتل را در جدول زیر ذکر خواهیم کرد.

لابی

اینترنتآشپزخانه

کتری برقی

سیستم سرمایش و گرمایش

رستورانآسانسور

تلویزیون

وب سایت رسمی هتل آپارتمان بامداد مشهد: hotelbamdad.com

تلفن هتل آپارتمان بامداد مشهد: 05132211716

آدرس هتل آپارتمان بامداد مشهد: مشهد, خیابان امام رضا, امام رضا 1

لابی هتل آپارتمان بامداد مشهد

8_ هتل آپارتمان گلاره مشهد، هتلی با فاصله ای بسیار کم با حرم امام رضا (ع)

اگر بین هتل آپارتمان های مشهد برای نزدیکی به حرم امام رضا (ع) رقابت باشد، قطعا هتل گلاره مشهد (Gelareh Apartment Hotel) برنده ی آن است زیرا تنها 3 دقیقه پیاده با حرم فاصله دارد و طبعا با جاذبه های معروف و دیدنی شهر مشهد هم فاصله ی بسیار کمی دارد. امکانات این هتل خوب و مناسب است و برخی از آن ها را در جدول زیر در ادامه برایتان ذکر خواهیم نمود.

لابی

اینترنترستوران

سیستم سرمایش و گرمایش

آسانسور

صندوق اماناتپارکینگ

خدمات اتاق ها

تلفن هتل آپارتمان گلاره مشهد: 05137669082

آدرس هتل آپارتمان گلاره مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 2

امکانات واحدهای هتل آپارتمان گلاره مشهد

9_ هتل آپارتمان رز طلایی مشهد، هتلی زیبا و تازه تاسیس

از بین هتل آپارتمان های مشهد و از میان تازه تاسیس ها و پر امکانات هایشان، می توانیم از هتل آپارتمان رز طلایی مشهد (Rose Talayi Hotel) نام ببریم. این هتل در فاصله ی خوبی از حرم مطهر قرار گرفته و در یک ساختمان 5 طبقه و در مجموع 20 واحد اقامتی فعالیت می نماید. برخی از امکانات این هتل را در جدول زیر برایتان شرح خواهیم داد.

رستوران

اینترنت

لابی

سیستم سرمایش و گرمایش

آسانسور

صندوق اماناتپارکینگ

خدمات اتاق ها

تلفن هتل آپارتمان رز طلایی مشهد: 05138552091

آدرس هتل آپارتمان رز طلایی مشهد: مشهد، میدان بیت المقدس شیخ طوسی 9

لابی هتل رز طلایی، یکی از هتل آپارتمان های مشهد

10_ هتل آپارتمان پرستو، هتلی بسیار ارزان در مشهد

هتل پرستو یکی دیگر از هتل آپارتمان های مشهد است که از کیفیت بسیار بالایی برخودار است و کسانی که در آن اقامت کرده اند بسیار از آن راضی بوده اند. این هتل هم به حرم امام رضا (ع) نزدیک است و فاصله ی کمی تا حرم دارد. هتل آپارتمان پرستو مشهد دارای 21 واحد اقامتی است و در 7 طبقه قرار گرفته. یکی از ویژگی های این هتل این است که بسیار ارزان است. برخی از خدمات این هتل را در جدول زیر برایتان ذکر خواهیم کرد.

خشکشویی

رستوراناینترنت

لابی

آسانسورکافی شاپ 24 ساعتهسیستم سرمایش و گرمایش

تاکسی سرویس

وب سایت رسمی هتل آپارتمان بامداد مشهد: sarajanhotels.com

تلفن هتل آپارتمان بامداد مشهد: 05138438714

آدرس هتل آپارتمان بامداد مشهد: مشهد، خیابان نواب صفوی، نواب صفوی 11

رستوران هتل آپارتمان پرستو مشهد

برخی از بهترین هتل آپارتمان های شهر مشهد مقدس را برایتان نام بردیم به این امید که در سفرهای گروهی و خانوادگی به این شهر، به کارتان بیاید. امیدواریم که این اطلاعات بتوانند شما را در انتخاب صحیح یاری کنند. در آخر از شما می پرسیم که آیا تا به حال در این هتل آپارتمان ها اقامت داشته اید؟ لطفا تجربه ی خود را با ما درمیان بگذارید.

راستی! برای خرید بلیط هواپیما مشهد می توانید تا به راحتی از وب سایت الی گشت به صورت آنلاین کارهای خود را با خیال راحت انجام دهید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان