سرهنگ بخشنده خبر داد؛

محموله سنگین حشیش به مقصد نرسید/ دستگیری ۲ قاچاقچی موادمخدر در پایتخت

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از کشف ۲۴۶ کیلوگرم حشیش و ۲۴ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک خبر داد.

محموله سنگین حشیش به مقصد نرسید/ دستگیری 2 قاچاقچی موادمخدر در پایتخت

محموله سنگین حشیش به مقصد نرسید/ دستگیری 2 قاچاقچی موادمخدر در پایتختبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت گفت: با دریافت گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی قصد دارد مقداری موادمخدر را از استان اصفهان خریداری و به شهر تهران منتقل کند، بررسی موضوع در اختیار تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: در ادامه تحقیقات انجام شده مشخص شد که متهم قصد دارد با همکاری همدستش با 2 دستگاه خودرو سواری محموله مواد افیونی را به شهر تهران منتقل کند.


بیشتر بخوانید: کشف محموله پستی حاوی تریاک/ خودرو قاچاقچیان حشیش به پایتخت نرسید


سرهنگ بخشنده با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری و جلب متهمان صادر شد، خاطرنشان کرد: پس از کنترل محور‌های مواصلاتی به شهر تهران، خودرو متهمان قبل از ورود به شهر تهران شناسایی و تحت مراقبت‌های ویژه پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با اشاره به توقف خودرو متهمان و دستگیری هر 2 قاچاقچی، تصریح کرد: در بازرسی از خودرو متهمان 246 کیلوگرم حشیش و 24 کیلو و 700 گرم تریاک که در خودروشان جاساز شده بود، کشف کردند.

وی افزود: با اعتراف متهمان به جرم ارتکابی هر 2 متهم به دادسرا معرفی شدند.

کشف 246 کیلوگرم حشیش و 24 کیلو تریاک از 2 قاچاقچی در پایتخت

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان