رحمان زاده تأکید کرد؛

ضرورت رفع موانع جذب سرمایه‌گذاران در اجرای پروژه‌های شهری

شهردار منطقه ۱۳ تهران بر ضرورت رفع موانع جذب سرمایه‌گذاران در اجرای پروژه‌های شهری تأکید کرد.

ضرورت رفع موانع جذب سرمایه‌گذاران در اجرای پروژه‌های شهری

ضرورت رفع موانع جذب سرمایه‌گذاران در اجرای پروژه‌های شهریبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه 13 تهران در نخستین شورای پژوهش و نوآوری منطقه که صبح امروز با حضور بوچانی رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران برگزار شد، گفت: سنجش سطح دانایی به میزان تولید و مصرف اطلاعات و گسترش دانایی به دسترسی سریع و آسان به منابع علمی موثق وابسته است و دانسته‌های ما یا با مطالعه منابع اطلاعاتی موجود و یا بنا به پژوهش‌هایی که انجام می‌دهیم به دست می‌آید.

وی پژوهش و نوآوری را حلقه مفقوده در زنجیره مدیریت شهری دانست و ابراز امیدواری کرد با تشکیل شورای پژوهش مناطق، بسیاری از مشکلات و معضلات شهر و شهروندان در حوزه‌های مختلف و به صورت علمی احصا شود.

شهردار منطقه 13 تهران با بیان اینکه اقدامات نو و بدیع در مدیریت پسماند نیاز جدی شهر در حوزه پژوهش و نوآوری است، تصریح کرد: مبحث پژوهش و نوآوری به معنای پژوهش اثرگذار و با چشم‌انداز بلندمدت برای توسعه همه‌جانبه اعم از زیرساختی، عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و غیره چیزی است که امیدواریم با تشکیل شورای پژوهش در مناطق توفیقاتی را برای شهر و شهروندان به همراه داشته باشد.

رحمان زاده در عین حال به تهیه و تدوین کتابچه مدیریت و بهره برداری از 54 پروژه شهری در پارک جنگلی سرخه حصار اشاره و ابراز امیدواری کرد تا با تشکیل شورای پژوهش و نوآوری شرایطی فراهم شود که پروژه‌ها از مرحله پژوهش به اجرا برسد.


بیشتر بخوانید: تعیین تکلیف طرح‌های معرفی شده در حوزه اقتصاد مقاومتی به بانک‌ها ظرف 10 روز


وی در این خصوص بر رفع مسائل موجود برای حضور سرمایه گذاران تأکید کرد و گفت: با برطرف کردن موانع جذب سرمایه گذاران در اجرای پروژه‌ها امید است رونق اقتصادی در پروژه‌های شهری ایجاد شده و موجبات رفاه اجتماعی و اشتغال و توسعه همه جانبه اقتصادی در پروژه‌های شهری فراهم شود.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه احکام اعضای شورای پژوهش و نوآوری منطقه 13 اهدا شد.

توضیحات شهرداری تهران درباره نیاز پایتخت به اقدامات نو در مدیریت پسماند

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان