سرهنگ بهرامی خبر داد؛

سارقان کامیونت نیمه سنگین حین سرقت خودرو دستگیر شدند

رئیس کلانتری ۱۲۸ تهران نو از دستگیری ۲ سارق کامیونت نیمه سنگین ۱۰ تنی به هنگام سرقت خبر داد.

سارقان کامیونت نیمه سنگین حین سرقت خودرو دستگیر شدند

سارقان کامیونت نیمه سنگین حین سرقت خودرو دستگیر شدندبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ رسول بهرامی رئیس کلانتری 128 تهران نو گفت: شب گذشته ماموران انتظامی کلانتری 128 تهران نو هنگام گشت زنی در محدوده کلانتری متوجه شدند که راننده و سرنشین یک دستگاه خودرو سواری هیوندا مشکی رنگ در حال پارک کردن مماس با یک دستگاه خودرو کامیونت نیمه سنگین هستند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تیم گشت کلانتری رفتار راننده و سرنشین خودرو را تحت مراقبت قرار دادند، گفت: در این هنگام سرنشین خودرو سواری هیوندا پیاده و با در دست داشتن ابرازی مشغول باز کردن در کامیونت نیمه سنگین شد که ماموران برای جلوگیری از ورود خسارت مالی وارد عمل شدند و طرح مهار و دستگیری متهمان را اجرا کردند.

وی افزود: سرنشین خودرو سواری هیوندا به محض مشاهده گشت انتظامی کلانتری سوار بر خودرو سواری شده و به همراه راننده از محل گریختند.


بیشتر بخوانید: سرقت خودرو در تهران، فروش در شهرستان


سرهنگ بهرامی با بیان اینکه متهمان توجهی به فرمان‌های پلیسی نمی‌کردند، تصریح کرد: تعقیب و گریز متهمان ادامه داشت تا اینکه خودرو متهمان پس از شلیک تیر هوائی ماموران متوقف شد.

کلانتر محله تهران نو افزود: متهمان که 35 و 30 ساله هستند پس از دستگیری به جرم ارتکابی اقرار و تعدادی لوازم داخل خودرو از خودرو متهمان کشف شد.

سرهنگ بهرامی با اشاره به اینکه شناسایی مال باختگان اموال کشف شده در دستور کار قرار دارد، از شهروندان خواست: اموال با ارزش و مدارک هویتی خود را در داخل خودرو نگذاشته و هنگام ترک خودرو از تجهیزات ایمنی برای افزایش ضریب ایمنی خودرو استفاده کنند.

2 سارق کامیونت نیمه سنگین 10 تنی به دام افتادند

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان