ماجرای دستگیری باند ماساژ یکی از نزدیکان نماینده مجلس +عکس

کاربران با انتشار پست های خود ذیل هشتگ #آقازاده_ماساژور نسبت به دستگیری باند ماساژ و فسادجنسی یکی از نزدیکان نماینده مجلس در تهران واکنش نشان دادند.

باشگاه خبرنگاران: روز گذشته برخی از کاربران فضای مجازی با انتشار پست‌هایی از دست گیری یک باند گسترده ماساژ مختلط در تهران خبر دادند. باند کثیفی که علاوه بر ماساژ، به مشتری‌های خود خدمات جنسی نیز ارائه می‌دادند. به گفته کاربران فضای مجازی سرکرده این باند، برادرزاده پروانه سلحشوری، نماینده اصلاح طلب مجلس بوده است.

در پی انتشار این خبر در شبکه‌های اجتماعی کاربران فضای مجازی با داغ کردن هشتگ #آقازاده_ماساژور از راه اندازی این باند فاسد و خانه فساد توسط یکی از نزدیکان نماینده اصلاح طلب مجلس که تا چند روز پیش با ژست حقوق زنان برای خودسوزی دخترآبی اشک می‌ریخت اعتراض کردند و صحبت‌های او در دفاع از حقوق زنان را تنها شعار‌هایی دانستند که برای اهداف سیاسی مطرح می‌شود.

صحت و سقم این اخبار مشخص نبود تا اینکه دو تن از نمایندگان مجلس با انتشار پست‌هایی در صفحات شخصیشان این خبر را تایید کردند. محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با انتشار پستی نوشت:

«‏اتاق‌های فکرشان برای فرار از پاسخگویی، هر روز به دنبال حاشیه سازی و ایجاد دوقطبی‌های نخ نما هستند. ‎دختر آبی را مستمسک قرار دادند، تا جائیکه ‎پسر فوتبالی را فراموش کردند و امروز در منجلاب ‎آقازاده ماساژور فرو رفته اند.»

همچنین حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی  نماینده مردم شریف فلاورجان در مجلس شورای اسلامی نیز در توییتر خود نوشت:

«‏کسی می تواند مدعی حقوق زنان باشد که حداقل یک گام مثبت برای بانوان این سرزمین برداشته باشد.
کاش به جای پرداختن هجویّاتی نظیر ‎دروغ دختر آبی ، حواسمان بیشتر به اطرافیانمان باشد.»

در ادامه نمونه هایی از پست های کاربران فضای مجازی را که با هشتگ #آقازاده_ماساژور در شبکه های اجتماعی منتشر شده است مشاهده می کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان