جدال نمایندگان خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال

اهواز - ایرنا - نمایندگان فوتبال خوزستان در هفته چهارم از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف حریفان خود می‌روند.

جدال نمایندگان خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا هفته چهارم نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور از روز جمعه 29 شهریور آغاز می شود که یکی از مهمترین دیدارهای این هفته مصاف 2 تیم فولاد خوزستان و پدیده مشهد است.

دوره جدید لیگ برتر فوتبال ایران با یک وقفه طولانی مدت به دلیل نصب دوربین های مداربسته، شماره دار شدن صندلی ها و فروش بلیت الکترونیک و نصب گیت الکترونیکی در ورزشگاه ها دوباره آغاز شد.

در هفته سوم این رقابت ها تیم فولاد و سپاهان در اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار از جذابیت های خاصی برخوردار بود و در نهایت با تساوی به پایان رسید همچنین تیم نفت مسجدسلیمان در خانه به مصاف تیم پر مهره استقلال رفت که یک امتیاز شیرین کسب کرد.

نفت آبادان دیگر نماینده استان در هفته سوم میهمان مدافع عنوان قهرمانی یعنی تیم پرسپولیس رفت که با وجود یک بازی خوب در نهایت با نتیجه یک بر صفر بازنده شد.

اما در هفته چهارم رقابت ها هر سه نماینده استان به مصاف حریفان سرسختی می روند که قطعا کار دشواری در پیش دارند، تیم های فولاد و نفت مسجدسلیمان بیرون از خانه به مصاف تیم های شهر خودرو و سپاهان می روند همچنین نفت آبادان در خانه رو در روی ذوب آهن قرار می گیرد.

شهر خودرو - فولاد

تیم فولاد خوزستان در دیدار چهارم خود در لیگ نوزدهم باید به مصاف تیم پرمهره شهر خودرو برود. نبردی که می تواند جذابیت خاص خود را داشته باشد چرا که از یک سو تیم شهر خودرو برای قرار گرفتن در کورس قهرمانی نیاز به سه امتیاز بازی دارد و در سوی مقابل فولادی ها برای راضی نگه داشتن هوادارانشان به دنبال برد هستند.

تقابل نکونام و با گل محمدی به عنوان 2 مربی جوان که زمانی در تیم ملی هم بازی بودند قطعا بسیار جذاب و دیدنی است. بی شک مربی جوان فولادی ها نگاه ویژه‌ای به 3 امتیاز بازی برابر سپاهان دارد، نکونام از یک‌سو به دنبال تجربه‌ی اولین پیروزی روی نیمکت فولاد و از سوی دیگر در اندیشه‌ رسیدن به ترکیب اصلی تیمش است‌.

شهر خودرو تنها تیم لیگ است که تا به اینجا صد درصد امتیازات را کسب کرده و با 9 امتیاز در صدر جدول لیگ قرار دارد. اما فولادی ها در شرایطی به دیدار این تیم آماده می روند که از سه دیدار قبلی خود 2 تساوی و یک شکست دارند و هنوز در حسرت کسب یک پیروزی در فصل جدید لیگ هستند.

تیم فولاد خوزستان که پیش از سایر تیم های لیگ برتری تمرینات آماده سازی خود را شروع کرد و علاوه بر برگزاری چهار اردوی تمرینی در شهرستان های مختلف، چندین بازی تدارکاتی انجام داد اما در سه هفته نخست آن طور که باید چنگی به دل نزد و لوسیانو پریرا آقای گل فصل گذشته فوتبال ایران با وجود داشتن چند موقعیت گلزنی نتوانست در امر گلزنی موفق ظاهر شود.

فولادی ها در 2 دهه اخیر یکی از بهترین تیم های خوزستانی حاضر در لیگ برتر بوده و تاکنون افتخاراتی همچون 2 قهرمانی در لیگ برتر کسب کرده است.هواداران فولاد از تیمشان انتظار دارند که در این فصل بتوانند سهمیه آسیایی کسب کنند هر چند جواد نکونام سرمربی سرخپوشان در ابتدای فصل چنین وعده ای به هواداران نداده است.

تیم فولاد در پست تدافعی علاوه بر موسی کولیبالی، بن یاسین مدافع تیم ملی اردن را جذب کرد اما حضور این بازیکن در ترکیب هنوز مشخص نیست. 

نفت آبادان - ذوب آهن

تیم نفت آبادان در هفته چهارم در خانه برابر ذوب آهن زخم خورده به میدان می رود؛ دیداری که می ‌تواند دومین برد را برای نفتی ها به همراه داشته باشد تا شروع نسبتا خوبشان را به رخ دیگر تیم ها بکشند و با هفت امتیاز جز تیم های بالانشین جدول باشند اگرچه کار بسیار سختی است.

حساسیت این دیدار برای آبادانی ها و اسکوچیچ به حدی است که هواداران متعصب آبادانی این موضوع را به خوبی درک کرده اند و حضورشان در بازی های این تیم نشان می دهد که نفتی ها از یار دوازدهم خود (هواداران) به خوبی بهره می برد.

تیم نفت آبادان اگر چه در فصل نقل و انتقالات دیر وارد عمل شدند اما در نهایت بازیکنانی همچون بختیار رحمانی، ناصر سالاری، محمد اهل شاخه، عبدا...ناصری، عیسی آل‌کثیر، مهدی مومنی، مهدی حنفی ساوجبلاغ، امید حامدی، محمود مطلق‌زاده و علی ستاوی را به خدمت گرفتند که به گفته بسیاری از کارشناسان نفتی ها در این موضوع به خوبی عمل کردند.

با ابلاغیه چند روز پیش وزارت نفت، این تیم خوزستانی تا اول آذرماه فرصت دارد تا به بخش خصوصی واگذار شود و این موضوع باعث ایجاد حاشیه در تیم شده است تا حدی که صدای اسکوچیچ سرمربی تیم درآمده و خواستار خارج شدن از بلاتکلیفی موجود است. برزیلی های ایران که در خط دفاعی به هماهنگی خوبی رسیده اند و در ضد حملات بسیار زهردار هستند هر چند این تیم خوزستانی با کمبود مهاجم گلزن روبه رو است و کادر فنی باید فکری به حال این موضوع کند.

بی شک صنعت نفت امسال در ادامه روند خوب سال قبلش می تواند در ورزشگاه خانگی خود خطرناک باشد.

سپاهان - نفت مسجدسلیمان

2 تیم پر هوادار فوتبال ایران در هفته چهارم مقابل یکدیگر قرار می گیرند. در یک سوی میدان نفت مسجدسلیمانی که با مهدی تارتار احتمالا به دنبال حضور در میانه های جدول است و در آن سو سپاهانی که با حضور امیر قلعه نویی به دنبال قهرمانی در لیگ برتر است.

هر 2 تیم از نظر مالی و امکاناتی و حتی بازیکنانی که در اختیار دارند قابل مقایسه نیستند و زمین تا آسمان با هم فرق می کنند. اگر چه روی کاغذ شانس برنده شدن سپاهان بیشتر است اما فوتبال غیر قابل پیش بینی است و نمی توان گفت چه تیمی برنده بازی است.

نباید فراموش کرد که قلعه نویی فوتبال ایران را به خوبی می شناسد، او مربی کارکشته ای بوده و سال ها در تیمی همچون استقلال مربیگری کرده و حضورش در اصفهان با این هدف است که برای این تیم پر طرفدار پایتخت یک جام قهرمانی کسب کند.

سپاهانی ها که تغییرات بسیاری در بازیکنان خود داشتند فصل را به خوبی شروع کردند و در سه بازی قبلی خود برابر تیم های شاهین شهرداری بوشهر، ماشین سازی و فولاد پر قدرت ظاهر شده و هفت امتیاز کسب کردند البته قلعه نویی معتقد است که روند تیمش روز به روز بهتر می شود و هواداران نسبت به تیم امیدوار باشند.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به دلیل گرمای هوای این شهر و آماده نبودن ورزشگاه شهید بهنام محمدی یک ماهی در تهران اردو زده بود و در این اردو با چند تیم دیدار تدارکاتی برگزار کرد. تیم نفت مسجد سلیمان در پنج هفته نخست کار سختی دارد و باید به مصاف چهار مدعی لیگ برود. طبق قرعه کشی انجام شده شاگردان تارتار در هفته اول میزبان تراکتور بودند و در هفته دوم در آبادان به مصاف صنعت نفت رفتند. آنها در هفته سوم میزبان استقلال تهران بودند و از این سه بازی سه امتیاز کسب کردند.

دیدار نمایندگان فوتبال خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر:

جمعه 29 شهریور 98

شهر خودرو - فولاد ( ورزشگاه امام رضا مشهد ساعت 19)

نفت آبادان - ذوب آهن( ورزشگاه تختی آبادان ساعت 19:45)

سپاهان - نفت مسجدسلیمان ( ورزشگاه نقش جهان ساعت 19:30)

9879/6064

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان