هفته سوم کورس سوارکاری آق قلا برگزار شد

گرگان - ایرنا - با رقابت ۴۱ راس اسب از نژاد های تروبرد، ترکمن و دو خون، هفته سوم کورس سوارکاری آق قلا در ۶ دور ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ متری برگزار شد.

هفته سوم کورس سوارکاری آق قلا برگزار شد

نخستین دور رقابتها بین اسب های کلاس سه  بالای 3 سال از نژاد ترکمن برگزار شد که آق اویلی بشگرد با اسب پرنده قوش زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و قهرمان شد.

جواد آچاک با اسب گل یار جاهد و کمال دالیجه عطا با  اسب تکین 2 به مقام های دوم و  سوم دست یافتند.

 در دور دوم مسابقات اسب های دو ساله نژاد دوخون با هم کورس گذاشتند که محمد خوجملی با اسب آل میدا زودتر از سایرین از خط پایان گذشت، جواد آچاک با اسب آرتیس به مقام دوم رسید و آرمین آق آتابای با اسب تای لان سوم شد.

در سومین دور اسب های تروبرد بالای سه  سال وارد دپار شدند که امیر مختومی با اسب دیانا قهرمان شد، نادر صالح پور با اسب آیادی به مقام دوم رسید و آق اویلی بشگرد با اسب موناکو وینر سوم شد.

چهارمین دوره این هفته از رقابت‌ها بین اسبهای نژاد دوخون کلاس 3 و بالای 3 سال شکل گرفت که در پایان محمد خوجملی با اسب چشم آبی 2 قهرمان شد، آق اویلی بشگرد با اسب به جان دی وان و آرمین آق آتابای با اسب شیرین به مقام دوم و سوم رسیدند.

 در دوره پنجم اسب های کلاس یک نژاد دوخون بالای 3 سال با هم رقابت کردند که کمال دالیجه عطا با اسب مامبو زودتر از سایرین از خط پایان گذشت، آرمین آق آتابای با اسب تامارا دوم شد و آق اویلی بشگرد با اسب آکام سوم شدند.

دورهای اول تا پنجم این هفته از رقابتها در مسافت 1000 متری برگزار شد .

در ششمین دور است های هندی کاپ نژاد دو خون بالای 3 سال وارد دپار شدندکه آق اویلی بشگرد با اسب آید فل سرداری اول شد، محمد امین توماج با اسب ویس ناز و مبین آسایش با اسب ملوان به مقام دوم و سوم رسیدند.

دور ششم این رقابتها در مسافت 1200 متری برگزار شد .

 در پایان 99 میلیون و 575 هزار تومان جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا چهارم  کورس‌های 6 گانه اهدا شد.آق قلا در 15 کیلومتری شمال گرگان واقع است .

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان