گراهام: آمریکا بازدارندگی خود برابر ایران را از دست داده است

تهران- ایرنا- سناتور ایالت کارولینای جنوبی روز جمعه با انتقاد از سیاست های ترامپ گفت: آمریکا بازدارندگی خود در برابر ایران را از دست داده است.

گراهام: آمریکا بازدارندگی خود برابر ایران را از دست داده است

گراهام نماینده جمهوری‌خواه مجلس سنای آمریکا با انتقاد از اقدام جدید دولت ترامپ برای تحریم بانک مرکزی ایران در پیامی توییتری نوشت: وقتی صحبت از ایران می‌شود بازدارندگی‌مان را از دست داده‌ایم.

وی خطاب به رهبران وزارت دفاع آمریکا که در حال برنامه ریزی طرح مقابله با ایران هستند، نوشت: پاسخ ضعیف به این ستیزه‌جویی شوک‌آور ایران صرفاً فراخوانی برای ستیزه‌جویی‌های بیشتر است.

گراهام افزود: این مسئله در نهایت به رقابت تسلیحات هسته‌ای در خاورمیانه منجر خواهد شد. الان قدرتمند باشید یا اینکه بعداً بهای بیشتری بدهید.

رییس جمهوری آمریکا در ادامه تروریسم اقتصادی علیه مردم ایران، بانک مرکزی کشورمان را در فهرست تحریم قرار داد.

دونالد ترامپ روز جمعه در دیدار نخست وزیر استرالیا اظهار کرد این یکی از عظیم ترین و برجسته ترین تحریم ها علیه ایران است.

وی دو روز پیش و در حالی که می خواست ناکارآمدی تسلیحات صدها میلیارد دلاری آمریکا را بپوشاند، مدعی شد تحریم های شدیدی اضافی دیگری علیه ایران اعمال می شود.

این در حالی است که در مدت یکسال گذشته، ترامپ و تیم وی در کاخ سفید بارها ادعا کرده بودند کارزار فشار حداکثری مفید بوده و ایران را به زانو درآورده است.

استیون منوچین وزیر خزانه داری آمریکا هم در تکمیل اظهارات ترامپ گفت: بانک مرکزی ایران به دلیل تامین منابع مالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه قدس و حزب الله لبنان در فهرست تحریم ها قرار گرفته است.

در بیانیه وزارت خزانه داری و اتاق جنگ دولت ترامپ هم علاوه بر بانک مرکزی، صندوق توسعه ملی با اتهام مشابهی تحت تحریم قرار گرفته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان