شیعی: مجیدی باید اختیار کامل داشته باشد

تهران - ایرنا - عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، گفت: «فرهاد مجیدی» به‌عنوان سرمربی تیم ملی امید باید اختیار کامل داشته باشد.

شیعی: مجیدی باید اختیار کامل داشته باشد

«محمود شیعی» جمعه شب در پایان دیدار تیم های پیکان و ماشین‌سازی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سوال که آیا در روزهای اخیر مذاکراتی با «حسین فرکی» برای پذیرش هدایت تیم امید ایران انجام شده است، اظهار داشت: در گذشته با فرکی مذاکره شد که وی قبول نکرد و اکنون هیچ مذاکره‌ای با او نشده است.

وی در خصوص بحث اختلاف بین «حمید استیلی» مدیر تیم امید با «فرهاد مجیدی» سرمربی این تیم، گفت: تیم امید باید دور از حاشیه باشد و همه به مجیدی کمک کنند. اگر این مربی استقلال داشته باشد به موفقیت می‌رسد. ضمن اینکه استیلی از دلسوزان تیم امید است، اما او در امور فنی دخالت نمی‌کند.

شیعی افزود: شرایط سخت است و اگر به تیم امید نگاه ویژه نشود بازهم به المپیک نخواهیم رفت. هرفردی مسئولیت دارد باید اختیار کامل داشته باشد و مجیدی نیز اکنون وظیفه سنگینی دارد. جلسه ای روزی یکشنبه داریم و باید به او اختیار تام بدهیم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ادامه داد: مجیدی پاسخگوی مسائل فنی و نتایج است و اکنون اکثر دیدارهای لیگ برتر را از نزدیک تماشا می‌کند تا نقاظ ضعف تیم را با پیدا کردن بازیکنان جدید، برطرف کند.

وی در پاسخ به این سوال که «مارک ویلموتس» برای تماشای شهرآورد به تهران سفر خواهد کرد؟ گفت: جواب این سوال را نمی‌دانم، اما او فعال است و کارهایش را انجام می دهد.

مدیرعامل پیکان در خصوص برتری 6 بر 2 تیمش در دیدار امروز برابر ماشین سازی، عنوان کرد: مزد بازی خوب خود را گرفتیم. در دیدارهای قبلی هم عملکرد خوبی داشتیم و از فرصت‌هایمان استفاده نمی‌کردیم، اما امروز در گلزنی موفق بودیم.

وی افزود: دلمان برای اینگونه بردها در پیکان تنگ شده بود و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان