گل‌محمدی: شکست برابر فولاد یکی از زشت‌تری بازی‌های ما بود

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو بعد از شکست برابر فولاد گفت: این یکی از زشت‌ترین بازی‌های ما بود. باید از این بازی درس بگیریم.

گل‌محمدی: شکست برابر فولاد یکی از زشت‌تری بازی‌های ما بود

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو بعد از شکست تیشم برابر فولاد در نشست خبری بیان کرد:‌ فکر می‌کنم حرفی برای گفتن نداشتیم. این یکی از بدترین بازی‌های 2 سال اخیر ما بود، تحت تاثیر بازی خوب فولاد قرار گرفتیم و در تمام زمین بهتر از ما بودند. باید به نکونام و فولاد تبریک بگویم که بازی خوبی انجام دادند.

او اضافه کرد: این یکی از زشت‌ترین بازی‌های ما بود. باید از این بازی درس بگیریم. نقاط ضعف زیادی داریم که باید سریع برطرف شود و به بازی‌های آینده امیدوار باشیم.

گل‌محمدی تصریح کرد: اگر بخواهیم به این شکل بازی کنیم، نتایج این‌چنینی رقم خواهد خورد. باید تمرین کنیم و نقاط ضعف را برطرف کنیم. حرف زیادی نمی‌شود زد با این بازی که انجام دادیم.

سرمربی شهر خودرو ادامه داد: باید از هواداران عذرخواهی کنم. با اینکه جمعیت خوبی از ما حمایت کردند، اما نتوانستیم آن‌ها را شاد راهی خانه کنیم.

گل‌محمدی در خصوص جوانگرایی در این دیدار توضیح داد: در هر صورت بازیکنانی که وارد زمین می‌شوند، سعی داریم بهترین‌ها باشند. آقاجانپور در اردوی تیم ملی امید بود و محمدی‌مهر به تازگی از مصدومیت رهایی یافته‌است. در بازی‌های قبل فرشاد فرجی یکی از بهترین بازیکنان ما بود و هیچ دلیلی نداشت تغییری در ترکیب داشته‌باشیم. بازیکنان ما فرق زیادی از نظر کیفی ندارند و هر کدام وارد زمین شوند، وظایف خود را می‌دانند. فکر می‌کنم امروز حریف ما خیلی خوب عمل کرد و ما هم خیلی بد بودیم.

او در خصوص بسته بودن دستش برای تعویض با توجه به حضور در سه جام گفت: ما بودجه مشخصی برای خرید بازیکن داشتیم. آنقدرها دستمان باز نبود برای خرید بازیکنانی که رقبا رویشان دست گذاشتند. مجبوریم به داشته‌های خودمان تکیه و اعتماد کنیم. اگر تجربه بیشتری پیدا کنند، فکر می‌کنم می‌توانیم با تقویت در نیم‌فصل با آمادگی بهتری راهی آسیا شویم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان