نفت مسجد سلیمان، سپاهان را هم متوقف کرد/ آتش‌بازی پیکانی‌ها در شهر قدس

در ادامه بازی‌های هفته چهارم لیگ برتر سپاهان مقابل نفت مسجد سلیمان متوقف شد و پیکان در بازی‌ای پرگل، نخستین پیروزی فصلش را جشن گرفت.

نفت مسجد سلیمان، سپاهان را هم متوقف کرد/ آتش‌بازی پیکانی‌ها در شهر قدس

به گزارش ایسنا، هفته چهارم لیگ برتر فوتبال امشب (جمعه) با انجام چهار بازی همزمان ادامه پیدا کرد که سپاهان و نفت مسجد سلیمان در مهم‌ترین بازی به تساوی بدون گل رسیدند.

سپاهان صفر – نفت مسجد سلیمان صفر

زردپوشان اصفهانی در این دیدار خانگی تلاش زیادی برای رسیدن به پیروزی انجام دادند اما باوجود بازی مالکانه‌ای که داشتند نتوانستند به گل برسند و مقابل دفاع چند لایه مسجد سلیمانی‌ها متوقف شدند. تاکتیک قلعه‌نویی برای باز کردن دروازه نفت روی توپ‌های بلند و ضربات ایستگاهی متمرکز بود که کارساز نشد.

در این دیدار تماشاگران زیادی از بازی استقبال نکردند و حدود 3 هزار نفر به ورزشگاه نقش جهان اصفهان آمده بود. با این نتیجه سپاهان هشت امتیازی شد و جای تراکتورسازی را در رده دوم گرفت. همچنین نفت مسجد سلیمان با چهار امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت.

از حواشی این دیدار می‌توان به آتش‌بازی هواداران سپاهان در ابتدای بازی اشاره کرد که دود ناشی از این کار تا چند دقیقه تمام ورزشگاه را در بر گرفته بود. همچنین در دقیقه 79، سوشا مکانی با مصدومیت شدیدی از ناحیه سر مواجه شد ولی توانست به بازی ادامه دهد.

پیکان 6 – ماشین سازی 2

حسین فرکی بالاخره در هفته چهارم توانست شاهد نخستین پیروزی تیمش باشد که پیروزی تاریخی‌ای برای باشگاه پیکان محسوب می‌شود. در این دیدار پرگل ابتدا سید مهران موسوی در دقیقه چهار، پیکان را به گل نخست رساند اما 10 دقیقه بعد ادواردو دوس‌سانتوس بازی را برای ماشین‌سازی به تساوی کشید. البته این پایان کار نبود و شهریار مقانلو با گلی که در دقیقه 35 به ثمر رساند، باعث شد که پیکانی‌ها نیمه نخست را با پیروزی به رختکن بروند.

دو تیم با آغاز نیمه دوم توانستند گل‌زنی کنند. پیکان در دقیقه 48 به وسیله حجت حق‌وردی به گل رسید و سامان نریمان‌جهان هم در دقیقه 50 از روی نقطه پنالتی توانست گل دوم ماشین‌سازی را به ثمر برساند. البته این پایان کار نبود و پیکانی‌ها سه گل دیگر هم به ثمر رساندند تا آتش‌بازی خودشان را تکمیل کنند. فراز امامعلی در دقیقه 73 و 78 و سعید واسعی در دقیقه 82 برای پیکان گل‌زنی کردند.

با این نتیجه پیکان با چهار امتیاز به رده دهم صعود کرد و ماشین‌سازی با سه امتیاز در رده چهاردهم قرار گرفت.

نساجی 2– شاهین شهرداری بوشهر صفر

نساجی مازندران در این بازی همانند بازی‌های خانگی دیگر به تیم مهمانش مجال خودنمایی نداد و توانست با دو گل حریف بوشهری‌اش را شکست دهد. دو گل شاگردان مهاجری را در این دیدار علی شجاعی در دقیقه 53 و عباس‌زاده در دقیقه 90+2 به ثمر رساندند.

با این نتیجه شاهین شهرداری با یک امتیاز در قعر جدول باقی ماند و نساجی با هفت امتیاز به رده چهارم جدول رده‌بندی رسید.

پارس جنوبی 3 – سایپا 2

پارس جنوبی که از تیم‌هایی قدرتمند در بازی‌های خانگی است توانست به پیروزی خوبی مقابل سایپا برسد و با نتیجه 3 بر 2 از سد این تیم تهرانی عبور کند. در این دیدار محمد نوری در دقیقه 8، فریبرز گرامی در دقیقه 51 و 63 برای پارس جنوبی گل‌زنی کردند و آرمان رمضانی در دقیقه 70 و محمدرضا سلیمانی در دقیقه 90+2، دو گل از سه گل را پاسخ دادند.

با این نتیجه سایپا با هفت امتیاز در رده پنجم قرار گرفت و پارس جنوبی با پنج امتیاز به رده هفتم رسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان