استرالیا حریف ایران در فینال والیبال قهرمانی آسیا شد

تهران- ایرنا- تیم ملی والیبال ایران در فینال مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف استرالیا می‌رود.

استرالیا حریف ایران در فینال والیبال قهرمانی آسیا شد

بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا که از 22 شهریور آغاز شده است، شنبه 30 شهریور به پایان می‌رسد. جمعه دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی برگزار شد و ایران و استرالیا با پیروزی مقابل حریفان خود به دیدار نهایی صعود کردند.

در مرحله نیمه‌نهایی ابتدا ایران با نتیجه سه بر یک کره جنوبی را شکست داد و سپس در دومین مسابقه این مرحله، استرالیا با نتیجه سه بر دو از سد ژاپن گذشت.

استرالیا تمام هفت مسابقه خود در این دوره از رقابت‌ها را با پیروزی پشت سر گذاشته است اما ایران در یکی از هفت بازی خود باخت که آن تک شکست هم مقابل همین تیم استرالیا بود. این دو تیم در مرحله اول مسابقات با هم روبرو شدند که آن مسابقه با برتری سه بر یک استرالیا به پایان رسید.

امروز قطر هم با پیروزی مقابل قزاقستان در رده نهم مسابقات قرار گرفت و می‌تواند در مسابقات انتخابی المپیک 2020 توکیو شرکت کند.

برنامه چهار بازی آخرین روز مسابقات والیبال قهرمانی آسیا

فینال ساعت 17:30، ایران - استرالیا

رده‌بندی سوم و چهارم ساعت 15، کره جنوبی - ژاپن

رده‌بندی پنجم و ششم ساعت 12:30، چین - چین تایپه

رده‌بندی هفتم و هشتم ساعت 10، هند - پاکستان

ایران تا پیش از آغاز این دوره از مسابقات، با 2 طلا، 2 نقره و 1 برنز، چهارمین تیم پرافتخار تاریخ رقابت‌های قهرمانی آسیا محسوب می‌شد. 2 قهرمانی ایران در سال‌های 2011 و 2013 با هدایت «خولیو ولاسکو» کسب شد و پس از آن ایران در مسابقات سال‌های 2015 و 2017 با تیم اصلی خود شرکت نکرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان