ویسی از مردم بوشهر بابت شکست پیاپی تیمش عذرخواهی کرد

ساری - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر پس از شکست ۲ بر صفر برابر نساجی مازندران در قائمشهر، بابت شکست‌های پیاپی تیمش در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران عذرخواهی کرد.

ویسی از مردم بوشهر بابت شکست پیاپی تیمش عذرخواهی کرد

به گزارش خبرنگار ایرنا، شاهین شهرداری بوشهر پس از چهار بازی در لیگ نوزدهم تنها یک امتیاز کسب کرد و در پایان هفته چهارم هم در قعر جدول ماندگار شد.

عبدالله ویسی جمعه شب در مصاحبه پایان بازی برابر نساجی در قائمشهر به خبرنگاران گفت: تیم شاهین در دیدارهای گذشته بازی خوبی انجام نداد و امیدواریم که در آینده بتوانیم این شکست ها را جبران کنیم.
وی اضافه کرد : انتقاداتی را که به ما از سوی هواداران بوشهری می شود، قبول داریم و باز هم امیدواریم بتوانیم با رفع نقاط ضعف تی،م جایگاه خود را در جدول پیدا کنیم و به آینده امیدوارم.
ویسی اظهار داشت: تفکر حاکم بر تیم برای بازی در رقابت های لیگ برتر باید تغییر کند و تلاش ما این است که بتوانیم این کار را نجام دهیم و قطعا این کار شدنی است ولی نیاز به زمان بیشتری برای هماهنگی تیمی داریم.
سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت : شخصا در تیم های دیگری هم که در گذشته از لیگ یک به لیگ برتر آمدند، چنین تجربه ای را داشتم و پس از مدتی تیم ما جمع و جور شد و توانستیم نتیجه خوبی را رقم بزنیم و استقلال خوزستان نمونه عینی تیمی بود که از لیگ دسته اول به برتر آوردم و با آن قهرمان شدم.
تیم شاهین شهرداری بوشهر از چهار دیدار رقابت های لیگ برتر سه شکست و یک تساوی کسب کرد.

تیم شاهین شهرداری بوشهر سال گذشته از رقابت های لیگ یک به لیگ برتر صعود کرده است.
6982/1654
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان