فاجعه بارسلونا در لوس‌کارمنس

تهران - ایرنا - تیم فوتبال بارسلونا در ادامه فصل فاجعه‌بار خود در لالیگا، مقابل گرانادا با حساب ۲ بر صفر شکست خورد تا به رتبه هفتم نزول کند.

فاجعه بارسلونا در لوس‌کارمنس

شنبه شب و از هفته پنجم لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا، بارسلونا که نشانی از روزهای خوب خود ندارد به میهمانی گرانادا رفت و در ورزشگاه «لوس‌کارمنس» با نتیجه دور از انتظار 2 بر صفر شکست خورد.

گرانادا که همواره در خانه خود برای بزرگان لالیگا مشکل ساز شده است، این دیدار را عالی آغاز کرد و در دقیقه سوم با ضربه «محمد عزیز» به گل دست یافت.

در نیمه نخست بارسلونا که «لیونل مسی» را روی نیمکت خود داشت با عملکردی بسیار ضعیف با شکست یک بر صفر به رختکن رفت تا امید خود را به ادامه بازی معطوف کند.

در آغاز نیمه دوم «مسی» به میدان آمد تا شاید ناجی بارسلونا و «ارنستو والورده» شود.

حضور این ستاره نیز تاثیری بر عملکرد ضعیف کاتالان‌ها نداشت و در طرف مقابل این گرانادا بود که در دقیقه 65 و از روی نقطه پنالتی توسط «آلوارو وادیلو» به گل دوم دست یافت و نسخه مدافع عنوان قهرمانی را پیچید.

بارسلونا با پذیرش دومین شکست فصل از پنج بازی و با هفت امتیاز به رتبه نازل هفتم سقوط کرد و گرانادا نیز در ادامه عملکرد درخشان خود با 10 امتیاز به صدر جدول رسید.

تیم پرافتخار بارسلونا در فصل جاری با وجود جذب «آنتوان گریژمان» و «فرانک دی‌یونگ» عملکرد خوبی نداشته و «ارنستو والورده» سرمربی این تیم با انتقادات فراوانی روبه‌رو شده است.

پیش از این نیز، اتلتیکومادرید در خانه خود برابر سلتاویگو با تساوی بدون گل متوقف شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان