حوثی ها، عربستان را به حملات کشنده تری تهدید کردند

رهبرانصارالله یمن بیان داشت: نیروهای انصارالله در صورتی دیگر به عربستان حمله نمی کنند که آنها حملاتشان را علیه یمن متوقف کنند.

حوثی ها، عربستان را به حملات کشنده تری تهدید کردند

به گزارش اسپوتنیک،  شبکه المسیره نوشت: عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن در سخنرانی روز گذشته خود گفت: فداکاری‌های ملت ما و صبر و پایداری آنها منجر به پیروزی و قدرت شد و دشمن امروز بیش از گذشته عقب‌نشینی کرده و ضعیف شده است.

وی بیان داشت: هر آنچه ملت ما در دفاع از خودشان، خاک و استقلال یمن انجام می‌دهند با استناد به موضع‌گیری حق، مساله عادلانه و مظلومیتی بی‌نظیر است.

الحوثی خاطر نشان کرد: ما به کشورهای عضو ائتلاف متخاصم توصیه می‌کنیم دست از تجاوزات بردارند و بدانند بهانه‌هایشان شکست خورده است، توقف حملات، بمباران‌ها و محاصره علیه یمن ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور را بر آن می‌دارد تا حملاتی را که با پهپادها و موشک‌ها به عمق خاک دشمن انجام می‌دهند، متوقف کنند.

وی تهدید کرد که  با ادامه محاصره، بمباران و تجاوزات حملاتی دردناک‌تر، کشنده‌تر و تاثیرگذارتر به عمق مناطق آنها صورت خواهد گرفت و هیچ خط قرمزی در این بارها وجود نخواهد داشت.

رهبر انصارالله مردم یمن را به تقویت عوامل پایداری، همکاری و حفظ وحدت ملی دعوت کرد و نسبت به توطئه‌های دشمنان در ایجاد مشکلات داخلی تحت عناوین مختلف هشدار داد و افزود: بر لزوم ادامه حمایت‌ها از تمام جبهه‌ها با پول، سلاح و نیرو تاکید می‌کنم.

رهبر انصارالله یمن متذکر شد : به نفع کشورهای ائتلاف سعودی متخاصم است که از طرح ارائه شده از سوی رئیس شورای عالی صلح استفاده کنند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان