سرمربی تیم استقلال خوزستان: هنوز در زدن ضربات آخر مشکل داریم

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما تیم خوب و جنگنده ای داریم اما همچنان در زدن ضربات آخر با مشکل مواجه هستیم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان: هنوز در زدن ضربات آخر مشکل داریم

به گزارش ایرنا مجید باقری نیا شنبه شب پس از پیروزی تیمش مقابل نیروی زمینی اظهار داشت: ابتدا همه فکر می کردند تیم نیروی زمینی چون در انتهای جدول است بازی راحتی مقابل آن ها خواهیم داشت ولی من به مدیرعامل باشگاه گفتم با توجه به این که قبل از مسابقات لیگ، در 2 بازی تدارکاتی برابر آنها مغلوب شدیم آنها بهترین تیم در پنج هفته اول لیگ هستند و بازی سختی مقابل آنها خواهیم داشت.

وی گفت: حریف در مالکیت و چرخش توپ و در جنگندگی کارش فوق العاده بود اگر چه ما امشب سه گل زدیم ولی چند گل نزدیم، بازیکنان ما موقعیت های بسیاری را از دست دادند به نظرم گل کردن توپ هایی که از دست دادیم خیلی راحت تر از موقعیت هایی بود که تبدیل به گل کردیم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: ما در تمام بازی های قبل به اندازه موقعیت های بازی امشب فرصت گلزنی داشتیم اما در زدن ضربات آخر ضعیف عمل کردیم که فکر می کنم این موضوع به مسائل روحی و روانی بر می گردد.

وی ادامه داد: گرمای هوای اهواز در  چند بازی اول ما را آزار داد ولی ما این بازی را بردیم امیدوارم از این به بعد استقلال واقعی را ببینیم، مطمئن باشید که ما می جنگیم تا به لیگ برتر صعود کنیم.

باقری نیا گفت: حضور بازیکنان باتجربه‌ای مثل حکیم نصاری، احمد آل‌نعمه و وحید خشتان در این دیدار گره‌گشای تیم ما بودند و در نتیجه بازی بسیار موثر بودند، ما یک تیم جوان هستیم و  میانگین سنی تیم ما پیش از جذب این بازیکنان، 23 سال بود. با وجود این که به لحاظ مالی در مضیقه هستیم ولی تصمیم گرفته شد که این بازیکنان به  ترکیب تیم اضافه شوند.

وی گفت: هدف گذاری ما از روز اول این بود که به لیگ برتر صعود کنیم. نتایج قبل ما تنها از روی بدشانسی بود ما در تمام بازی‌های قبلی خود همین میزان موقعیت داشتیم اما کم شانس بودیم.

دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و نیروی زمینی با برتری سه بر یک به سود استقلال خوزستان به پایان رسید.

9879/6002

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان