آمار دانش آموزان در بندر خمیر ۳.۵درصد افزایش یافت

بندرعباس- ایرنا- ۱۳هزار و ۶۷دانش آموز در مقطع های مختلف تحصیلی در شهرستان بندرخمیر در سال تحصیلی جدید مشغول به تحصیل می شوند که این تعداد در همسنجی با پارسال ۳.۵درصد افزایش داشته است.

آمار دانش آموزان در بندر خمیر 3.5درصد افزایش یافت


مدیر آموزش وپرورش بندرخمیر گفت: از این تعداد هزار و 505 نوآموز کلاس اول ابتدایی هستند که افزایش 4.7درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.
محمد فولادی روز یکشنبه در نشست شورای آموزش وپرورش افزود: دانش آموزان بندرخمیر در سال تحصیلی جدید در  563کلاس، درس می خوانند.
وی بیان داشت: سازماندهی نیروی انسانی نیز در تمام مقطع تحصیلی در آموزش و پرورش شهرستان بندر خمیر بدون هیچ حاشیه ای صورت گرفته و هیچ مدرسه و کلاس درسی اول مهر بدون معلم نخواهیم داشت.
این مسوول اظهارداشت: سازماندهی نیروی انسانی و تعمیر و تجهیز فضاهای آموزشی از مهم ترین برنامه های آموزش و پرورش شهرستان بندر خمیر در پروژه های مهر بوده و تلاش داریم به استقبال یک مهر باشکوه برویم.
فولادی گفت: میانگین درصد قبولی دانش آموزان در امتحانات نهایی امسال نیز چشمگیر بوده و جایگاه شهرستان خمیر در کشور به 488 رسیده است.
وی ادامه داد: در این راستا شهرستان بندر خمیر 111 رتبه رشد داشته که  0.5 نمره معدل کتبی دانش آموزان افزایش یافته است. 
رییس شورای آموزش و پرورش بندرخمیر از مدیران ادارات خواست متناسب با نیاز آموزش و پرورش همکاری لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید با این نهاد داشته باشند تا دانش آموزان بتوانند در اول مهر در مدارس با شرایط عالی به تحصیل بپردازند.

پروژه مهر در تعلیم و تربیت دانش آموزان مهم است
فرماندار بندر خمیر نیز گفت: پروژه مهر به عنوان یک نماد، در تعلیم و تربیت دانش آموزان مهم است و تمامی اعضاء و دستگاه ها موظف هستند به آموزش و پرورش کمک کنند.
میرهاشم خواستار همچنین از مدیران ادارات خواست متناسب با نیاز آموزش و پرورش همکاری لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید را با این نهاد داشته باشند تا دانش آموزان بتوانند در اول مهر در مدارس با شرایط عالی به تحصیل بپردازند.
رییس شورای آموزش و پرورش بندرخمیر ادامه داد:در هفته دولت امسال 10 طرح آموزشی با حضور استاندار  در شهرستان بندر خمیر به بهره برداری رسید و امیدواریم با سازماندهی معلمان جدیداستخدام هیچگونه مشکلی در این زمینه نداشته باشیم.
این مسوول در پایان ابراز امیدواری کرد: سال تحصیلی جدید شاهد کسب موفقیت روزافزون برای مجموعه آموزش و پرورش، فرهنگیان و دانش آموزان در مقطع مختلف تحصیلی باشد.
7195/6048

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان