رژیم لاغری کرفس برای لاغری سریع و مطمئن

بسیاری از افراد تمایل به کاهش وزن دارند که در واقع رژیم لاغری کرفس یکی از بهترین رژیم های لاغری می باشد که طرفدارن زیادی را به خود جذب کرده است.

رژیم لاغری کرفس برای لاغری سریع و مطمئن

این روزها بسیاری از افراد به دنبال یک رژیم لاغری مناسب هستند که در مدت زمان کوتاهی به وزن دلخواه خود برسند، یکی از بهترین رژیم های لاغری رژیم کرفس می باشد که در ادامه مطلب شما عزیزان را با رژیم لاغری کرفس آشنا خواهیم کرد.

رسیدن به وزن ایده آل با رژیم کرفس

آشنایی با رژیم لاغری کرفس

رژیم لاغری کرفس علاوه بر این سالم و کم هزینه می باشد در طی مدت کوتاهی می توانید به هدف مورد نظرتان نیز برسید در ادامه شما را با این رژیم و فواید کرفس آشنا خواهیم کرد:

نوشیدن آب کرفس در صبح

 می توانید هفته ای سه تا چهار بار از این نوشیدنی سالم استفاده کنید زیرا علاوه بر اینکه به هضم آسان غذا کمک می کند سبب جذب سریع مواد غذایی و بهبود یبوست نیز می شود بنابراین آب نصف لیمو، یک ساقه کرفس، پنج برگ نعناع تازه و یک لیتر آب را با هم مخلوط کنید و پس از مخلوط شدن آن را بنوشید در صورت تمایل می توانید از یخ نیز استفاده کنید.

ترکیب کرفس با مواد دیگر

به منظور رسیدن به وزن مورد نظرتان در ادامه شما را با ترکیب کرفس با مواد دیگر آشنا خواهیم کرد :

  1.  کرفس و هویج
  2. کرفس و سیب
  3. کرفس و کدو تنبل
  4. سوپ با کرفس و پیاز
  5. کرفس پخته شده در فر
  6. کرفس، نخود، کشمش، سالاد سیب سبز
  7. کدو سبز با کرفس و تکه های بوقلمون

تاثیر شگفت انگیر رژیم کرفس

استفاده ار رژیم لاغری کرفس علاوه بر اینکه به شما برای رسیدن به وزن ایده آل تان کمک می کند فواید بی شماری برای سلامت بدن دارد که در ادامه با خواص و فواید آن آشنا می شوید:

پایین آوردن کلسترول

یکی از فواید رژیم لاغری کرفس این است که کرفس به دلیل داشتن عنصر فتوشیمیایی به پایین آوردن چربی خون کمک می کند همچنین سبب کاهش غلظت تری گلیسیرید می شود.

تنظیم فشار خون

کرفس به دلیل داشتن پتاسیم، اسید هگزانیک و متانول به کنترل فشار خون کمک می کند بنابراین به منظور تنظیم فشار خون از مصرف کرفس غافل نشوید.

تنظیم فشار خون با مصرف کرفس

بهبود عملکرد کبد

از دیگر فواید رژیم لاغری کرفس این است که آنزیم های کرفس سرشار از فیبر و آنتی اکسیدان ها می باشند که به بهبود عملکرد کبد کمک می کند بنابراین افرادی که از کبد چرب رنج می برند استفاده از کرفس گزینه بسیار مناسبی است.

کاهش وزن در مدت کوتاه

استفاده از کرفس به کاهش وزن سریع کمک می کند همچنین باعث می شود فرد احساس سیری داشته باشد و به سوخت و ساز بدن نیز کمک می کند علاوه بر این برای عملکرد کلیه ها نیز بسیار مناسب می باشد.

مبارزه با عفونت

کرفس از دوران قدیم نیز به عنوان یک درمان عالی برای مبارزه با عفونت محسوب می شود به عنوان مثال اگر دچار عفونت ادارای شده اید رژیم لاغری کرفس برای درمان این عفونت به شما کمک می کند.

بهبود سیستم گوارشی

کرفس به دلیل اینکه فیبر فراوانی دارد از یبوست و خشکی مزاج جلوگیری می کند و به سیستم گوارش بدن کمک می کند.
فواید کرفس برای سلامت بدن

پیشگیری از کم آبی

از دیگر فواید رژیم لاغری کرفس این است که به دلیل داشتن مقدار آب فراوان از کم آبی در بدن جلوگیری می کند و حاوی 95 درصد آب می باشد که از بهترین گیاهان خوراکی به شمار می آید.

کاهش وزن سریع با کرفس

درمان رفلاکس معده

افرادی که سیستم گوارشی ضعیفی دارند و یا از رژیم غذایی نا سالم استفاده می کنند دچار رفلاکس معده می شود که برای ازبین بردن این مشکل استفاده از کرفس گزینه بسیار مناسبی است زیرا، آب کرفس به از بین بردن سوزش معده و متعادل کردن فضای اسیدی معده کمک می کند اما استفاده از این روش یک درمان موقتی می باشد و در صورت درمان مداوم می توانید به پزشک مراجعه کنید.

بهبود بینایی

ساقه کرفس به دلیل اینکه دارای مقدار فراوانی ویتامین A می باشد به سلامت چشم ها کمک می کند، همچنین از ابتلا به بیماری های چشمی مانند آب مروارید پیشگیری می کند.

درمان روماتیسم

یکی دیگر از فواید کرفس این است که به دلیل داشتن خواص ضد التهابی برای درمان روماتیسم آرتروز گزینه بسیار مناسبی می باشد.

آشنایی با رژیم لاغری کرفس

درمان بی خوابی

کرفس دارای مقدار فراوانی کلسیم و منیزیم می باشد همین امر به کاهش اضطراب و استرس کمک می کند و در نتیجه سبب درمان بی خوابی می شود.

مبارزه با سرطان

کرفس یکی از بهترین مواد غذایی برای مبارزه با سرطان می باشد و این نکته را به خاطر داشته باشید به منظور پیشگیری و درمان سرطان انتخاب رژیم غذایی سالم و مناسب بهترین روش می باشد.

تقویت سیستم ایمنی بدن

دانه های کرفس به عنوان یک داروی گیاهی جهت تقویت سیستم ایمنی بدن محسوب می شود زیرا دارای ویتامین C و خواص ضد التهابی می باشد که باعث درمان سرما خوردگی می شود.

رژیم لاغری کرفس و اثرات شگفت انگیز آن

درمان میگرن

کرفس به دلیل داشتن آب فراوانی برای افرادی که از سردرد های میگرنی رنج می برند گزینه بسیار مناسبی است.

عوارض کرفس

1.کرفس در بعضی از افراد ممکن است باعث ایجاد حساسیت شود که با علائمی مانند خارش پوست، جوش، درد قفسه سینه، تنگی نفس و ورم لب ها و زبان شود.

2. مصرف بیش از حد کرفس به دلیل داشتن مقدار فراوان فیبر باعث ایجاد اسهال می شود.

3. زیاده روی در مصرف کرفس برای زنان باردار انقباض رحم و در نتیجه سقط جنین را به همراه دارد.

در این بخش از مطلب قصد داشتیم شما عزیزان را با رژیم لاغری کرفس آشنا کنیم تا با کمک مطلب گفته به وزن مورد نظرتان برسید، اگر تمایل دارید در زمینه رژیم غذایی اطلاعات مفیدی کسب کنید می توانید برروی لینک کلیک کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان