نیکبخت: نگذاشتند رکورد شهرآورد را بزنم

تهران- ایرنا- بازیکن اسبق تیم‌های استقلال و پرسپولیس گفت: من اگر یک بازی دیگر در شهرآورد به میدان می‌رفتم می‌توانستم رکورددار حضور در شهرآورد شوم اما برخی‌ها دوست نداشتند این اتفاق بیفتد و چنین اجازه‌ای را ندادند.

نیکبخت: نگذاشتند رکورد شهرآورد را بزنم

«علیرضا واحدی نیکبخت» روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: با نتایجی که استقلال تا این جای مسابقات لیگ برتر به دست آورده است، نگران شهرآورد هستم.

وی افزود: متاسفانه عملکرد استقلال در لیگ نوزدهم این قدر ناامید کننده بوده که جای هیچ گونه دفاعی را از خود بر جای نگذاشته است.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: پرسپولیس تیم خوبی است و نسبت به فصل گذشته تغییرات کمتری را در ترکیب خود داشته است. این در حالی است که استقلال با تیم فصل پیش قابل قیاس نیست و بیشتر نفرات آن جدید هستند.

نیکبخت تصریح کرد: متاسفانه همان طور که چند روز پیش گفتم برخی از بازیکنان استقلال قدر و ارزش پیراهنی که پوشیده‌اند را نمی‌دانند و نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده سازند.

وی تاکید کرد: من بازی های زیادی را در شهرآورد انجام داده‌ام  اما فقط یک گل با پیراهن پرسپولیس به استقلال زده‌ام البته زمانی که در استقلال حضور داشتم و در شهرآورد به میدان می‌رفتم بیشتر اوقات دفاع چپ بودم.

بازیکن اسبق استقلال افزود: زمانی که بازی می‌کردیم بازیکنان بزرگی در این دو تیم حضور داشتند، احمدرضا عابدزاده و افشین پیروانی و خیلی از بزرگان دیگر در پرسپولیس بودند. نفراتی همچون محمود فکری و جواد زرینچه و خیلی از بازیکنان بزرگ دیگر هم در استقلال بازی میکردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان