جاده سلامت شهر بویین‌زهرا به بهره برداری رسید

قزوین – ایرنا - جاده سلامت شهر بویین زهرا روز یکشنبه در مراسمی با حضور علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین و جمعی از مسئولان به بهره‌ برداری رسید.

جاده سلامت شهر بویین‌زهرا به بهره برداری رسید

این جاده به طول 2 و نیم کیلومتر بوده که با استفاده از فناوری بتن غلطکی آسفالت شده است.
شهردار بویین زهرا در این مراسم گفت: اجرای طرح فناورانه و نوین بتن غلطکی برای اولین بار در استان قزوین در جاده سلامت شهر بویین زهرا با هدف نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی و توسعه پایدار اجرا شد.
حسین غیاثوند افزود: با توجه به افزایش قابل ملاحظه قیمت قیر و هزینه‌های اجرایی آسفالت، شهرداری بویین زهرا برای اولین بار در استان نسبت به اجرای بتن غلطی رنگی در بلوار سلامت این شهر در مسیر منتهی به منطقه گردشگری امام علی (ع) اقدام کرد.
وی مقرون به صرفه بودن، حفاظت از محیط زیست و کاهش آلایندگی‌ها را از جمله فواید اجرای بتن غلطکی دانست و افزود: این بتن به عنوان لایه نهایی به جای آسفالت به کار رفته و جهت روکش خیابان‌ها، معابر عمومی شهری، جاده‌های روستای و کوهستانی، جاده‌های اصلی و محوطه‌های صنعتی که تردد وسایل نقلیه سنگین در آنها وجود دارد استفاده می‌شود.
همچنین در ادامه با حضور مسئولان استانی و محلی، یادمان فقیه وارسته و مجاهد انقلابی حجت الاسلام سید حسن موسوی شالی در شهر بویین زهرا رونمایی شد.
شهر بویین زهرا مرکز شهرستانی به همین نام در 55 کیلومتری جنوب قزوین است.

6101

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان