از قطار ۵ ستاره تا هتل رایگان، با بلیط قطار فدک

وقتی نام شرکت حمل و نقل ریلی به میان می آید، خیلی از افراد فقط نام شرکت رجا را به یاد می آورند. در حالی که شرکت های ریلی بسیاری در سیستم حمل و نقل ریلی کشور در حال فعالیت هستند. یکی از این شرکت ها که خدمات رفاهی بی نظیری به مسافران ارائه می دهد، شرکت قطار فدک است.

این شرکت در سال 1394 در مسیر تهران- مشهد افتتاح شد سپس در مسیر تهران- شیراز فعالیت خود را گسترش داد. قطار فدک در سه کلاس با به کارگیری کارکنان حرفه ای و آموزش دیده، امکانات کم نظیری را جهت رفاه بیشتر مسافران ارائه می دهد.

واگن های مورد استفاده در قطار فدک مجهز و مدرن بوده که طراحی زیبا و منحصر به فردی در نماهای داخلی و خارجی آن بکار رفته است. استفاده از نقوش اسلیمی زیبا در رنگ های سفید، طلایی و فیروزه ای جلوه زیبایی به قطار فدک داده است.

قطار فدک بلیط قطار

قطارهای فدک دارای سرویس های بهداشتی، امکان پخش موسیقی و نمایش فیلم، استفاده از اینترنت و طراحی شیک و مدرن ارائه کترینگ حرفه ای با بهترین سرآشپزان، ارائه خدمات خوشامدگویی با سرو نوشیدنی، احضار مهماندار از داخل کوپه و دهها خدمات دیگر گزینه ای متفاوت برای سفر با قطار می باشد.

با این قطار از هتل رایگان استفاده کنید

یکی از منحصر به فردترین امکاناتی که قطارهای فدک برای زائران مشهد مقدس در نظر گرفته است، امکان رزرو هتل با رزرو بلیط قطار فدک می باشد. در طرح تور قطار با هتل فدک مسافران مشهد می توانند با خرید بلیط از 2 شب و 3 روز اقامت رایگان در هتل های مشهد بهره مند شوند.

هتل های طرف قرارداد از 2 تا 5 ستاره می باشند که دو وعده غذای رایگان به مسافران ارائه میدهند. هرکدام از هتل ها بسته به شرایط خود امکانات متفاوتی را به مسافران فراهم کرده اند. این خدمات شامل:

تخفیف ویژه در استفاده از خدمات هتل

ترانسفر مسافر از ایستگاه تا هتل و بالعکس

استفاده از سرویس رایگان تا حرم

 

با استفاده از این بلیط ها دیگر نیازی به رزرو هتل نمی باشد. بنابراین با توجه به این موضوع قیمت بلیط قطار فدک بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه می باشد. چرا که برای یک سفر سه روزه هزینه رزرو هتل را نمی پردازید.

قطار فدک بلیط قطار

نحوه خرید بلیط قطار فدک با هتل

جهت خرید بلیط قطار فدک با هتل می توانید هم به سایت شرکت فدک مراجعه کنید و هم به وب سایت های معتبر گردشگری. بعد از ورود به سایت فدک مبدا و مقصد خود را به همراه تاریخ مشخص کنید. برای این که بتوانید از سیستم رزرو هتل فدک استفاده کنید لازم است به تاریخ رفت و برگشت خود دقت کنید. باید طوری تاریخ رفت و برگشت خود را تنظیم کنید که بین تاریخ رفت تا برگشت سه روز فاصله زمانی باشد. به طور مثال اگر تاریخ رفت را دوازدهم ماه انتخاب کنیم، تاریخ برگشت را باید پانزدهم تعیین کنیم تا بتوانیم از خدمات هتل فدک، استفاده کنیم.

بعد از تعیین تاریخ می توانید با گذراندن بقیه مراحل و پرداخت با کارت شتاب، فروش بلیط قطار را به طور قطعی انجام دهید. قطارهای فدک تجربه سفری راحت، رویایی و بی دغدغه را به مسافران و زائران هدیه میدهد. امکان خرید بلیط قطار فدک با هتل به راحتی در سایت تیک بان موجود می باشد. با مراجعه به تیک بان در کوتاهترین زمان امکان خرید بلیط قطار همراه با هتل برای شما فراهم است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان