آموزش بافت پیچ لوزی درهم با دو میل

بافت مدل پیچ لوزی درهم با وجود اندکی پیچیدگی زیبایی چشمگیری دارد. پایه اصلی این بافت جابه جایی دانه ها برای مدل پیچ ها و یا گیس ها می باشد.

ستاره ؛ سرویس خانه داری -   در این آموزش سعی کرده است این مدل جذاب را به طور واضح توضیح دهد تا موجب سردرگمی نشود، با ما همراه شوید.

 

روش بافت پیچ لوزی درهم

عکس روش بافت پیچ لوزی درهم
 

این مدل بافت از 20 دانه تشکیل شده است. حاشیه را می توانیم هر  مدلی می خواهیم ببافیم، برای این بافت به این صورت عمل می کنیم:

رج 1:

3 دانه زیر، 4 دانه رو، 6 دانه را از میل در آورده و جای 3 دانه دوم را با 3 دانه اول جابه جا می کنیم. دانه ها ی جابه جا شده را از زیر ببافید، 4 دانه رو، 3 دانه زیر.

 

رج 2 و تمام رج های پشت:
در این رج ها هر دانه همان طور که دیده می شود بافته می شود.

 

رج 3: 
(4 دانه را از میل در بیاورید و جای دانه 4 را با 3 دانه عوض کنید، 1 دانه رو و 3 دانه زیر ببافید، 2 دانه رو، 4 دانه را از میل در بیاورید و جای 3 دانه اول را با دانه چهارم عوض کنید، 3 دانه زیر و 3 دانه رو ببافید ) این مدل را 2 بار تکرار کنید.

 

رج 5:
1 دانه رو، 4 دانه را از میل در می آورید و جای دانه چهارم را با 3 دانه اول عوض کنید، یک دانه رو، 3 دانه زیر ببافید، 4 دانه را از میل در بیاورید و جای 3 دانه اول را با دانه چهارم عوض کنید، 3 دانه زیر و یک دانه رو ببافید، 2 دانه رو) این مدل را 2 بار تکرار کنید.

 

رج 7: 
2 دانه رو، 6 دانه را از میل در بیاورید و 3 دانه دوم را با 3 دانه اول عوض کرده و همه را زیر ببافید، 4 دانه رو، 6 دانه را از میل در بیاورید، جای 3 دانه اول را با 3 دانه دوم عوض کنید و دانه ها را زیر ببافید، دو دانه رو ببافید.

 

رج 9:
(1 دانه رو، 4 دانه را از میل در می آوریم جای دانه چهارم را با 3 دانه اول عوض کرده و 3 دانه زیر و یک دانه رو ببافید، 4 دانه را از میل در بیاورید جای 3 دانه دوم با یک دانه اول عوض کنید، یک دانه رو، 3 دانه زیر، 1 دانه رو ) این مدل را 2 بار تکرار کنید.

 

رج 11:
4 دانه را از میل در می آوریم جای دانه چهارم را با 3 دانه اول عوض کنید، 3 دانه زیر، یک دانه رو، 2  دانه رو، 4 دانه را از میل در بیاورید و جای 3 دانه آخر را با 3 دانه اول جابجا کنید، یک دانه رو و 3 دانه زیر ببافید ) این مدل را 2 بار تکرار کنید.
 
 
رج 13 :
3 دانه زیر، 4 دانه رو، 6 دانه را از میل در بیاو رید و جای 3 دانه دوم را با 3 دانه اول جابجا کرده و زیر ببافید، 4 دانه رو، 3 دانه زیر
 
رج 15:
 این رج را مانند رج 3 ببافید.
 
رج 17:
 این رج را مانند رج 5 ببافید.
 
رج 19:
2 دانه رو، 6 دانه از میل در بیاورید و جای 3 دانه دوم را با 3 دانه اول عوض کرده و زیر ببافید، 4 دانه رو، 6 دانه را از میل در بیاورید جای 3 دانه اول را با 3 دانه آخر عوض کرده و زیر ببافید، 2دانه رو،
 
رج 21: 
این رج را مانند رج 9 ببافید.

رج 23: 
این رج را مانند رج 11 ببافید.

رج 24: 
( 3 دانه رو، 4 دانه زیر، 3 دانه رو ) این مدل را 2 بار تکرار کنید.
 
برای ادامه بافت این 24 رج را به ترتیب ذکر شده تکرار کنید.
 

بیشتر بدانید: بافت مدل کشباف دولا (آمریکایی) کشباف مدادی و سلانیک

 

مدل های بافتنی با مدل پیچ لوزی درهم

عکس مدل شال گردن بافتنی با مدل پیچ لوزی درهم
 مدل شال گردن بافتنی با مدل پیچ لوزی درهم
 
 
عکس مدل ژاکت بافتنی با مدل پیچ لوزی درهم
عکس مدل ژاکت بافتنی با مدل پیچ لوزی درهم
 
عکس مدل کلاه بافتنی با مدل پیچ لوزی درهم
مدل کلاه بافتنی با مدل پیچ لوزی درهم
کلام آخر
آموزش بافت پیچ لوزی درهم یکی دیگر از انواع مدل‌های بافت است. امیدواریم این آموزش برای شما مفید بوده باشد. در میان انواع مدل‌های بافت موجود شما کدامیک را می‌پسندید ؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان