ماجرای حضور شاخ اینستاگرام در پرونده شبنم نعمت‌زاده چه بود؟

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: در پرونده متهم شبنم نعمت زاده ردپای دختر همسر او با تعداد بالای دنبال کننده در اینستاگرام مطرح شده است.

ماجرای حضور شاخ اینستاگرام در پرونده شبنم نعمت‌زاده چه بود؟

دادگاه متهمان قاچاق دارو که متهم ردیف اول آن شبنم نعمت زاده و متهم ردیف دوم آن لشگری پور است، نکات جالب توجه ای دارد چنانچه در هر جلسه از دادرسی نام افراد و حساب های بانکی جدیدی نمایان می شوند.

پس از برگزاری نخستین جلسات رسیدگی پرونده در دادگاه، شبنم نعمت زاده خود را مبرا از هر گونه تخلف دانست و نام افراد و حساب‌های بانکی آنها به عنوان همدستان شبنم نعمت زاده مشخص شدند.

دختر همسر نعمت زاده در اینستاگرام رونمایی شد

پس از برگزاری اولین جلسه دادگاه بود که صدر ساداتی روحانی معروف اینستاگرام با قراردادن پستی در صفحه خود از دختر شوهر شبنم نعمت زاده رونمایی کرد.

دختر همسر شبنم نعمت‌زاده دارای یکی از صفحات پرطرفدار در اینستاگرام با 46٣ هزار دنبال کننده است.

پس از افشاگری صدرالساداتی و نشان دادن دختر همسر شبنم نعمت زاده، این خانم در صفحه شخصی خود در اینستاگرام شدیدا به صدر الساداتی واکنش نشان داد و سریعا با قراردادن فیلمی در صفحه بیان کرد که هیچ ارتباط کاری میان او و شبنم نعمت زاده وجود ندارد.

خانم ت.م طی فیلم هایی که در جواب به صدرالساداتی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد مانند نعمت‌زاده تمام اتهامات را به لشگری پور ربط داد و مکرراً بیان کرد که نعمت زاده هیچ خلافی انجام نداده است.

با وجود اینکه این خانم اینستاگرامی در صفحه شخصی خود بیان کرد که هیچ ارتباطی میان او و شبنم نعمت‌زاده وجود نداشته و وی تصریح کرد که هیچ خلافی انجام نداده است اما اظهارات لشکری پور در جلسه دادگاه صحبت های وی را نقض کرد و پرده از برخی ارتباطات حاشیه‌ای و مالی خانوادگی برداشت.

پول‌های نعمت زاده در حساب داماد همسر او

لشگری پور در جلسه دادگاه و درباره واریزی ها به حساب های اشخاص تصریح کرد: جلسه اول خانم نعمت‌زاده اعلام کرد که 20 سال است تخلفی در حوزه دارو نداشته، این موضوع درست نیست چراکه فروش مستقیم دارو ازسوی تأمین‌کننده خلاف است، اما ایشان مستقیم دارو را می‌فروخت و وجه آن را به حساب علی سوادکوهی، داماد همسرشان واریز می‌کرد.

شاید جالب باشد بدانید علی سوادکوهی داماد شبنم نعمت زاده و همسر دختر خوانده او یا همین  شاخ اینستاگرامی است.

با وجود آنکه دختر همسر شبنم نعمت زاده در صحبت‌های خود بیان کرد که هیچ ارتباط کاری میان او و نعمت‌زاده وجود نداشته اما اظهارات لشگری پور نشان می‌دهد که همسر این خانم مستقیماً در جریان کارها بوده و حتی پول‌های بسیاری از طریق مبادلات خارجی به حساب همسر او واریز شده است.

دختر همسر نعمت زاده در شرکت دارو

البته سال های اخیر هم این خانم در صفحه شخصی خود در اینستاگرام تصاویری از کارهایی که در رابطه با یک شرکت دارویی و سفرهایی به اسپانیا داشته است را منتشر کرده بود و البته پس از مدتی اعلام کرد که دیگر در شرکت حضور ندارد و از آنجا خارج شده است.

پرونده متهمان قاچاق داروی هر روزی که می‌گذرد پیچیده تر می شود و رد پای افراد و طرح‌های تازه‌ای در آن نمایانگر می‌شود و باید دید که رد پای این خانم شاخ اینستاگرامی در پرونده شبنم نعمت زاده چگونه است آیا در جلسات بعدی افراد دیگری هم به این پرونده اضافه می شوند یا خیر!

47232

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان