شگرد عجیب زن جوان برای آرام کردن دختران شلوغش! +عکس

زن جوان آمریکایی برای آرام کردن و ساکت نگه داشتن کودکانش دست به شگردی عجیب زد.

باشگاه خبرنگاران: مادران برای ساکت و آرام کردن کودکان شلوغ خود از شگردهای مختلفی استفاده می‌کنند. از تشویق به تماشای کارتون یا پخش موزیک گرفته تا قول خرید بستنی. اما شگرد یک زن اهل ماساچوست آمریکا برای آرام کردن دو دختر شلوغش به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

"جسیکا دِاِنترمونت" که شب برای خواباندن دو دخترش دچار مشکل بود با خرید پیژامه‌های درخشان توانست این مشکل را حل کند. او با انتشار پستی در صفحه فیسبوک خود نوشت: " آیا دنبال راهی برای آرام کردن کودکان خود می‌گردید. آیا به دنبال آرامش اعصاب هستید. برای بچه‌های خود پیژامه‌های درخشان بخرید و به آنها بگویید برای شارژ شدن باید در هنگام ساعت خواب در زیر نور لامپ دراز بکشند. هر روز صبح من پیژامه‌های آنها را در داخل دراور می‌گذارم."

شگرد عجیب زن جوان برای آرام کردن دختران شلوغش! + عکس

در یکی از تصاویری که جسیکا در صفحه فیسبوک خود منتشر کرده دو دخترش "هانِلور" 3 ساله و اِما 4 ساله را در حالی که در کف اتاق دراز کشیده‌اند و به نور زیر سقف خیره شده‌اند نشان می‌دهد.

جسیکا در مصاحبه با popsugar گفت: " این پیژامه‌ها در تاریکی می‌درخشند. در طول روز که دو دخترم بازی می‌کنند و انرژی آنها تخلیه می‌شود. شب هنگام و پیش از خواب آنها پیژامه‌های درخشان خود را بر تن می‌کنند و برای شارژ شدن در زیر نور لامپ دراز می‌کشند. حالا دیگر شب‌ها من با اعصابی راحت به رختخواب می‌روم. "

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان