سفر به ترکیه با تورهای پائیزی

تور استانبول در تمام طول سال، پرمخاطب‌ترین توری‌ست که از مقصد ایران برگزار می‌شود. همه‌روزه تعداد زیادی پرواز، وابسته به فصلی که در آن قرار داریم، به آن‌جا از شهرهای مختلف ایران انجام می‌شود

سفر به ترکیه با تورهای پائیزی
همیشه مقصد اصلی ایرانیان برای سفر بوده است، شهرهای زیبا و متفاوت این کشور، توانسته سلیقه‌های متفاوت ایرانیان را به خود جلب کند و سفرهای سالانه‌ی بسیاری افراد را به خود اختصاص دهد.
استقبال از تورهای ترکیه بسیار مفصل و قابل توجه است. شاید مهم‌ترین‌های آن‌ها، عدم نیاز به دریافت روادید که یکی از مشکل‌ترین بخش‌های برای مسافران است باشد و پس از آن نزدیکی این کشور به ایران و طبیعتاً ارزان بودن پروازهای این مسیر است. آژانس مقتدرسیر تلاش دارد تا به عنوان مشاور سفر شما، بهترین راهنما را برای‌تان فراهم کند، تا در زمان سفر به شهرهای مختلف این کشور بهترین، ارزان‌ترین، به‌صرفه‌ترین و لذت‌بخش‌ترین انتخاب را داشته باشید. در ادامه به بررسی دو مقصد مهم و اصلی این کشور، یعنی استانبول و آنتالیا خواهیم پرداخت و شرایط تورهای پائیزی و همچنین نحوه انتخاب بهترین را، با شما درمیان خواهیم گذاشت.

گشت و گذار یک هوایی فرح‌بخش با تور استانبول

تور استانبول در تمام طول سال، پرمخاطب‌ترین توری‌ست که از مقصد ایران برگزار می‌شود. همه‌روزه تعداد زیادی پرواز، وابسته به فصلی که در آن قرار داریم، به آن‌جا از شهرهای مختلف ایران انجام می‌شود. دلایل زیادی برای جذابیت این شهر بی‌نظیر وجود دارد. باید دقت کنید که صرفاً ایرانیان نیستند که برای دیدن این شهر علاقه نشان می‌دهند، بلکه در لیست‌های پربازدیدترین مقاصد گردشگری هر سال، نام استانبول در رتبه‌های مختلف به چشم می‌خورد. اما برای ایرانیان جذابیت‌های استانبول به گونه‌ای ویژه است.

نزدیک بودن مسیر، تنوع پروازها به این شهر، کیفیت خوب مکان‌های اقامتی در اقصی نقاط شهر، قیمت مناسب تورهای استانبول، تعدد مراکز خرید و مهم‌تر از همه برندهای مطرح ترکیه‌ای که علاقه‌مندان خاص خود را در ایران برای خود دارد. تمام این موارد در کنار فضای رمانتیک این شهر، توانسته بسیاری از ایرانیان را به خود جلب کند، به گونه‌ای که بسیاری افراد، بارها به آن سفر کرده‌اند ولی هنوز علاقه‌مند به سفر دوباره به آن هستند.

اما پاییز این شهر می‌تواند رویایی برای مسافران آن ایجاد کند که لذت خاطرات آن، همیشه در ذهن‌شان وجود داشته باشد. چرا که باران‌های پراکنده، می‌تواند فضای شهر را به کلی متفاوت کند، در کنار آن دمای هوا به‌قدری معتدل است که نه گرمای تابستانی وجود دارد و سرمای طاقت فرسا و به راحتی می‌توان هر کجا خواست قدم زد یا در هر رستوران یا کافه‌ای نشست و از نماهای بی‌نظیر، به‌خصوص نماهای ساحلی این شهر لذت برد.

اما مهم‌ترین خاصیت تورهای پائیزی در این شهر که از دیگر شهرهایی که در قالب تور ترکیه عرضه می‌شود تفاوتی ندارد، قیمت‌هایی‌ست که هرگز در فصل تابستان در اختیار مسافران نخواهد بود. قیمت‌ها وابسته به روز هفته یا تعطیلات، تقریباً 20 تا 30 درصد از قیمت‌های مشابه تابستان، ارزان‌تر است. در ضمن میزان مسافران در شهر استانبول، معمولاً در پاییز از تابستان کمتر است و نتیجتاً قیمت‌های داخل شهر نیز بسیار به صرفه‌تر و مناسب‌تر است. پس شک نکنید که فصل پاییز، یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به این شهر رویایی‌ست.

دیگر وقت آن رسیده تا به فکر انتخاب یک تور ارزان استانبول باشید. پس در اولین قدم، زمان مناسبی را برای خود انتخاب کنید، به سایت مقتدرسیر مراجعه کرده یا با مشاوران سفر ما تماس بگیرید و نسبت به انتخاب بهترین گزینه‌ها برای سفر اقدام کنید.

تفریحات آبی در روزهای خلوت با تور آنتالیا

شاید برای شما عجیب باشد که در فصلی غیر از تابستان پیشنهاد ما برای شما تور آنتالیاست. درست است که این مقصد به سواحل و تفریحات آبی آن شناخته می‌شود و طبیعتاً نیازمند یک هوای مناسب گرم و همچنین نور خورشید جهت حمام آفتاب است، اما باید دقت کنید که قیمت‌ها در تابستان، کمی بالاست و همچنین هتل‌ها با حداکثر ظرفیت خود فعالیت می‌کنند و طبیعتاً شلوغ هستند. اما اگر کمی هوشمندی به خرج دهید، بسیاری از هتل‌های تاپ این شهر، دارای تفریحات آبی سرپوشیده نظیر استخر، سونا و حمام‌های ترکی هستند که مسافران این مقصد بی‌نظیر، می‌توانند از آن‌ها بهره برده و با کمترین هزینه ممکن، آن‌ها را به دست بیاورند.

از مزایای تورهای آنتالیا که بسیاری را به خود جذب می‌کند سرویس‌های کاملی‌ست که هتل‌ها برای مسافران در نظر می‌گیرند. در حقیقت بر خلاف شهرهایی نظیر استانبول که هتل صرفاً صبحانه را برای مسافران به رایگان عرضه می‌کند، در این شهر و چند شهر ساحلی دیگر ترکیه، ناهار و شام و همچنین میان وعده‌های متنوع و متعدد در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت. این امر علاوه بر این که هزینه‌های سفر را به شکل چشم‌گیری کاهش می‌دهد، می‌تواند عاملی باشد که مسافران صرفاً به فکر تفریح در هتل باشند و چندان نگران وعده‌های غذایی خود نباشند و در برخی مواقع مجبور به ترک هتل و از بین بردن زمان خود برای یافتن غذا باشند. پس دقت کنید که اگر چه قیمت تور آنتالیا ممکن است در ظاهر از تور استانبول گران‌تر باشد، اما با امکاناتی که در اختیار مسافران قرار می‌گیرد، مجموع هزینه‌ها پائین‌تر خواهد بود.

باید دقت کنید که آنتالیا هم مراکز خرید و همچنین جاذبه‌های گردشگری تاریخی و طبیعی هم دارد، پس اگر بخواهید می‌توانید از هتل خود خارج شده و به یکی از مراکز خرید خوب این شهر یا به بازدید از آثار باستانی آن بروید. پس همان‌طور که می‌بینید این شهر می‌تواند یک مقصد ایده‌آل برای تمامی اقشار مسافران باشد.

توصیه ما اما آن است که انتخاب خود را سریع‌تر انجام دهید، زیرا ماه‌های اولیه‌ی پاییز طبیعتاً زمان بهتری برای سفر به این شهر هستند. پس زودتر برنامه‌ریزی خود را بکنید و با راهنمایی از مشاوران سفر ما، یک هتل که امکانات مناسبی دارد را انتخاب کرده و یک تور آنتالیا که مناسب شماست را خریداری کنید.

منبع : ویرلن

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان