برای اقامت در شهر اصفهان کدام هتل را انتخاب کنیم؟

شهر دیدنی اصفهان یکی از پرگردشگرترین شهرهای ایران محسوب شده و هر سال میزبان مسافران داخلی و خارجی زیادی است

برای اقامت در شهر اصفهان کدام هتل را انتخاب کنیم؟

شهر دیدنی اصفهان یکی از پرگردشگرترین شهرهای ایران محسوب شده و هر سال میزبان مسافران داخلی و خارجی زیادی است. شهری تاریخی در مرکز ایران که عنوان های سومین شهر بزرگ و سومین شهر پرجمعیت پس از تهران و مشهد، ایران را از آن خود کرده است. اصفهان در دوران صفویان پایتخت ایران بود و بسیاری از بناهای تاریخی دیدنی آن در همان دوران ساخته شده اند. شهر خلاق یونسکو که برخی آثارش در همین میراث ثبت شده اند. از جمله دیدنی ترین اماکن تاریخی نصف جهان باید به منارجنبان، سی و سه پل، پل خواجو، کاخ چهل ستون و عمارت عالی قاپو اشاره کرد.

اگر شما هم قصد سفر به نصف جهان را دارید در ادامه با الی گشت همراه شوید تا بهترین هتل های اصفهان را معرفی کنیم. خوشبختانه بخاطر توریست زیاد هتل های بسیار متنوع و با کیفیتی در سرتاسر شهر ساخته شده اند و در میانشان از هتل های لوکس و 5 ستاره گرفته تا اقامت گاه های بومگردی که خانه هایی بجا مانده از سال های دور هستند به چشم می خورد.

بهترین هتل های لوکس اصفهان

1- هتل عباسی، بهترین هتل 5 ستاره اصفهان

هتل شاه عباس یا مهمانسرای عباسی هتلی 5 ستاره و در عین حال اقامتگاهی سنتی است. ساختمانی باشکوه در مرکز تاریخی شهر که البته سال 1345 شمسی ساخته شده اما تمام جزئیات کاروانسرای امروزی به سبک معماری صفویان است. جالب است بدانید اغلب شخصیت هایی مهمی که به اصفهان سفر می کنند در همین هتل اقامت می کنند.

224 اتاق، سوئیت و آپارتمان هتل تمامی استانداردهای لازم را دارند و می توانید از رستوران ها، استخر، اتاق های جلسات و سالن های متنوع استفاده کنید. همچنین موقعیت قرار گیری هتل عباسی اصفهان دسترسی آسانی به جاذبه های دیدنی شهر دارد.

آدرس هتل عباسی: اصفهان، چهارباغ عباسی، خیابان آمادگاه

هتل عباسی، بهترین هتل 5 ستاره اصفهان

2- پارسیان کوثر، یکی از لوکس ترین هتل های اصفهان

هتل کوثر از سال 1350 با مجموعه شرایتون کار خود را آغاز کرد و امروز با بزرگ ترین مجموعه هتل های ایران (پارسیان) همکاری دارد. این مورد از بهترین هتل های اصفهان همواره در حال بازسازی و بروز رسانی امکانات و خدماتش بوده و به همین دلیل همواره 5 ستاره خود را حفظ کرده است.

پارکینگ، 6 رستوران، استخر، جکوزی، سونای خشک و بخار، حمام ترکی، سالن بدنسازی، فروشگاه لباس و ملزومات ورزشی، همراه با سیستم تهویه هوای مطبوع، سالن ماساژ، کافی شاپ، آرایشگاه و انواع فروشگاه برای خرید سوغاتی برخی از امکانات هتل پارسیان کوثر هستند. هتل نزدیک سی و سه پل قرار گرفته و چشم انداز زاینده رود را دارد. اگر زمانی به نصف جهان سفر کنید که رودخانه پر آب است زیبایی مجموعه را دو چندان خواهید دید.

آدرس هتل پارسیان کوثر: اصفهان، خیابان ملت، مقابل سی و سه پل

پارسیان کوثر، یکی از بهترین هتل های لوکس اصفهان

3- هتل سفیر، یکی از بهترین هتل های اصفهان

هتلی که زمان ساختش به سال 1371 بازمی گردد و سال 1395 کاملا بازسازی شده است. دسترسی آسان آن به بازار سنتی هنر و مجموعه عباسی، خیابان چهارباغ، میدان نقش جهان و عمده‌ ترین نقاط توریستی و تاریخی شهر باعث شده گردشگران زیادی انتخابش کنند.

آدرس هتل سفیر: اصفهان، چهار باغ عباسی، خیابان آمادگاه (شهید مدنی)، مقابل هتل عباسی

هتل سفیر، یکی از بهترین هتل های اصفهان

4- هتل آسمان، تنها رستوران گردان شهر اصفهان

هتلی 13 طبقه که در زمینی 9 هزار متر مربعی ساخته شده است. جالب است بدانید که ساختمانش در کل شهر بلندترین بوده و تنها رستوران گردان اصفهان نیز همین جا قرار دارد. از داخل اتاق هایش چشم انداز زاینده رود را می بینید.

امکان اجاره خودرو،‌ ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ رایگان، استخر، مینی بار، رستوران و اینترنت بی سیم رایگان برخی از خدمات آن هستند.

آدرس هتل آسمان اصفهان: اصفهان، خیابان شهید مرتضی مطهری، مقابل پل فلزی

هتل آسمان، تنها رستوران گردان شهر اصفهان

5- هتل خواجو، از بهترین هتل های 4 ستاره اصفهان

هتلی چهار ستاره است و همانطور که از نامش مشخص است در کنار پل مشهور خواجو قرار دارد و دسترسی بسیار آسانی به بسیاری از دیدنی های شهر در اختیارتان می گذارد. این مجموعه سال 1396 افتتاح شده و دارای 114 اتاق است. دقت کنید که کشیدن سیگار داخل تمامی اتاق های هتل ممنوع بوده و باید برای انجام این کار به فضای باز مجزا مراجعه کنید.

آدرس هتل خواجو: اصفهان، خیابان چهارباغ خواجو، خیابان شهدای خواجو، هتل خواجو

هتل خواجو، از بهترین هتل های 4 ستاره اصفهان

6- هتل آوین، انتخابی خوب در شهر اصفهان

اگر بخواهیم کمی در مخارج صرفه جویی کنیم باید سراغ بهترین هتل های 4 ستاره اصفهان برویم. هتل آوین در سال 1394 افتتاح شده و با 71 اتاق آماده پذیرایی از مهمانان شهر است. ساختمانی با معماری تلفیقی از سنت و مدرنیته که خارج از محدوده طرح ترافیک قرار گرفته و دسترسی آسانی به دیدنی های شهر دارد.

کافی شاپ هتل شبانه روزی سرویس دهی می کند و می توانید برای خوردن تمامی وعده های غذایی سری به رستوران هتل بزنید. برای اقامت در آوین به صفحه رزرو هتل اصفهان بروید.

آدرس هتل آوین: اصفهان، خیابان هاتف، روبروی کوچه ی مشیر (کوچه نور)، هتل آوین اصفهان

هتل آوین، انتخابی خوب در شهر اصفهان

7- هتل سنتی عتیق، بهترین هتل سنتی اصفهان

اصفهان شهری تاریخی و مملو از جاذبه های دیدنی است اما هیچ چیز مانند سپری کردن شبی در خانه ای قدیمی شما را به حال و هوای آن سال ها نمی برد. اگر تمایل داشته باشید می توانید با انتخاب هتل های سنتی (که البته لزوما ارزان تر از هتل های معمولی نیستند) این تجربه را کسب کنید.

هتل سنتی عتیق خانه ای با 200 سال قدمت است که از سال 1392 با کاربری هتل استفاده می شود. جالب است بدانید که این مورد از بهترین هتل های اصفهان در فهرست آثار ملی ایران هم به ثبت رسیده است. دقت داشته باشید که هتل تنها 30 اتاق دارد و ظرفیتش به سرعت پر می شود. از طرفی این جا بنایی تاریخی است و پله هایش تغییر داده نشده اند، بنابر این کودکان خردسال، کهنسالان و افراد دارای محدودیت های حرکتی برای اقامت در آن با مشکل مواجه خواهند شد.

آدرس هتل سنتی عتیق: اصفهان، خیابان ولیعصر، کوچه ی شماره 9، بن بست اژه ای ها، بن بست نسترن

هتل سنتی عتیق، بهترین هتل سنتی اصفهان

8- هتل سنتی، از بهترین هتل های شهر اصفهان

هتل سنتی اصفهان یکی دیگر از اقامتگاه های قدیمی شهر است. ساختمان 400 ساله آن از زمان صفویان بجا مانده و البته می توان هتل سنتی را در فهرست بهترین هتل های 3 ستاره اصفهان نیز گنجاند. تجربه اقامت در موزه ای میان قلب تاریخی شهر، لذت سفر را دو چندان می سازد. این جا تمام المان هایی که از گذشته ها متصور هستیم را دارد. حوضی در میان حیاط که دورتا دورش را گل و گلدان گذاشته اند.

ورود به این هتل ها به خاطر داشتن پله و نبود امکان بردن ماشین به داخل محوطه ممکن است برای برخی افراد دشوار باشد.

آدرس هتل سنتی اصفهان: اصفهان، خیابان سپه، خیابان حکیم، کوچه باغ قلندرها (کوچه شماره 7)

هتل سنتی، از بهترین هتل های شهر اصفهان

در این مطلب 8 مورد از بهترین هتل های اصفهان را به شما معرفی کردیم که شامل لوکس ترین ها تا قدیمی ترین هایشان می شود و قیمت یک شب اقامت در آن ها هم بسیار متفاوت است. اگر به محیط های سنتی تر و قدیمی تر علاقه مندید به سراغ هتل های شاه عباسی، عتیق یا سنتی بروید اما اگر هتل های مدرن و امروزی را ترجیح می دهید برای رزرو دیگر موارد نام برده را انتخاب کنید. شما تجربه ی اقامت در این هتل ها را داشته اید؟ لطفا با ما به اشتراک بگذارید. در ضمن بیاد داشته باشید که برای خرید بلیط هواپیما یا بلیط قطار به مقصد اصفهان هم می توانید به آسانی از وبسایت ما استفاده کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان