نمایشگاه صنایع دریایی ودریانوردی ایران در کیش برگزار می شود

کیش - ایرنا- نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی ودریانوردی ایران با عنوان  IranIMEX۲۰۱۹ دوم تا پنجم دی ۹۸ در جزیره کیش برگزار می شود.

نمایشگاه صنایع دریایی ودریانوردی ایران در کیش برگزار می شود

به گزارش ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاهها با اعلام این خبر گفت: در این نمایشگاه برترین تولیدکنندگان تجهیزات و صنایع دریایی از کشورهای مختلف شرکت می کنند. 

وی اضافه کرد: مشارکت گسترده وزارتخانه ها، سازمان ها، دستگاههای اجرایی وفعالان بخش خصوصی و دولتی، انجمن ها و تشکل های وابسته ، همچنین استقبال شرکت کنندگان خارجی از نقاط عطف این نمایشگاه در این دوره است. 

"علی عرب" همچنین از برگزاری کارگروه ها و نشست های تخصصی در حاشیه این نمایشگاه خبر داد و افزود: شرکت توسعه ومدیریت بنادر و فرودگاههای منطقه آزاد کیش تلاش دارد درکنار میزبانی شایسته، از این رویداد مهم کشوربه عنوان فرصتی برای معرفی ظرفیت ها وتوانمندیهای جزیره کیش استفاده کند لذا بهره گیری از پتانسیل اجرایی و مشارکت فکری شرکت ها و افراد فعال در حوزه های دریایی از رویکردهای اصلی دربرگزاری هرچه بهتر این نمایشگاه است. 

 مدیرعامل شرکت توسعه ومدیریت بنادر وفرودگاههای کیش تاکید کرد: برای این منظور، نشست هم اندیشی و هماهنگی یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی ایران  دوشنبه 22 مهر ساعت 10 صبح در سالن خوارزمی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می شود.

وی از علاقه مندان به مشارکت در برگزاری این نمایشگاه دعوت کرد تا با حضور در این نشست در برگزاری هر چه بهتر این رویداد که دستاوردهای بسیاری برای جزیره کیش و کشور به همراه دارد، شرکت کنند. 

 نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی ایران IranIMEX است که با سابقه بیش از دو دهه برگزاری، بزرگترین رویداد دریایی کشور محسوب می شود.

 در نمایشگاه هر ساله مشارکت کنندگان متعدد داخلی و خارجی آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید بازدیدکنندگان پرشمار این رویداد قرار می دهند.

 فضای مساعد جزیره کیش فرصت مناسبی را جهت مذاکرات تخصصی و گسترش مناسبات تجاری داخلی و بین المللی حوزه های مختلف صنایع دریایی در این رویداد فراهم آورده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان