اجرای مسابقه عکس پدافند غیرعامل در آستارا

آستارا - ایرنا - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا از برگزاری مسابقه عکاسی با گوشی همراه با موضوع پدافند غیرعامل، در این شهرستان خبر داد.

اجرای مسابقه عکس پدافند غیرعامل در آستارا

شاپور تشرینی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقه با مشارکت اداره های فرمانداری و ورزش و جوانان و سمن پویندگان آرمان شهر برگزار می شود و علاقه مندان تا دوم آبان ماه، آثار خود را در قالب لوح فشرده به دبیرخانه مسابقه واقع در واحد هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا تحویل دهند.

وی افزود: هر شخص در هر سنی با حداکثر پنج قطعه عکس می تواند در مسابقه شرکت کند و آلودگی محیط زیست، ترافیک، سد معبر، ساخت و ساز غیرمجاز، آتش سوزی مراتع و جنگل ها، آبگرفتگی معابر و آنفلوآنزای پرندگان از موضوعات مرتبط به پدافند غیرعامل است.

وی اظهار کرد: برگزیدگان مسابقه، در آئین افتتاح نمایشگاه عکس هفته پدافند غیرعامل تجلیل خواهند شد و از ظرفیت سازمان های مردم نهاد حوزه پدافند غیرعامل، باید بیشتر استفاده شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا هدف از برگزاری این مسابقه را ترویج آموزه ها و مفاهیم پدافند غیرعامل با هنر عکاسی اعلام کرد.

دوم تا هشتم آبان ماه هفته پدافند غیرعامل است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان و مرز جمهوری آذربایجان واقع و هفت انجمن هنری با 400 عضو در اداره ارشاد آن فعال شده است.

7105 / 7124

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان