هشدار پلیس در مورد تعویض پول زائران

سردار محسن حسن‌خانی از برقراری امنیت و آرامش کامل در مرز‌های چهارگانه خبر داد و گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی به‌صورت محسوس و نامحسوس کار رصد و پایش دقیق محل‌های تردد زائران را برعهده دارند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا نسبت به تعویض پول زائران با دینار و دیگر ارز‌ها رایج هشدار داد.

به گزارش ایسنا سردار محسن حسن‌خانی از برقراری امنیت و آرامش کامل در مرز‌های چهارگانه خبر داد و گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی به‌صورت محسوس و نامحسوس کار رصد و پایش دقیق محل‌های تردد زائران را برعهده دارند.

وی ادامه داد: پلیس آگاهی ناجا به عنوان یکی از متولیان استقرار نظم و امنیت ماموریت دارد با به کارگیری تمام نیرو و امکانات موجود و نیرو‌های کمکی از پلیس آگاهی استان‌های هدف، هرگونه فعالیت احتمالی سارقان و مجرمان سابقه‌دار را رصد و در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری آنان اقدام کند.

حسن‌خانی در خصوص وظایف و ماموریت‌های پلیس آگاهی نیز گفت: تقویت اشراف اطلاعاتی برای تامین امنیت زائران اربعین، ارتقای توان کشف جرم و مبارزه با انواع سرقت به‌ویژه جیب‌بری، قاپ‌زنی و سرقت‌های به عنف از اهمیت بالایی در خدمت به زائران برخوردار است.

رئیس پلیس آگاهی ناجا از اجرای طرح‌های عملیاتی در مرز‌های چهارگانه خبر داد و اظهارکرد: فعالیت‌های گشت‌زنی گسترده‌ای به‌صورت پیاده و موتوری در نقاط مختلف مرزی در حال اجرا است و کارآگاهان پلیس آگاهی، محل‌های تردد و تجمع زائران را به‌صورت محسوس و نامحسوس زیر نظر دارند.

بر اساس اعلام سایت پلیس، وی با بیان اینکه آرامش و امنیت زوار جزو خطوط قرمز پلیس به شمار می‌رود، تصریح کرد: پلیس آگاهی از ایجاد هرگونه مزاحمت در زمان تردد زائران جلوگیری و با مجرمان با قاطعیت برخورد می‌کند.

حسن‌خانی با اشاره به لزوم تهیه ارز از بانک‌ها و صرافی‌های مجاز قبل از حرکت به سمت مرز‌ها هشدار داد: زائران هنگام تهیه ارز باید نکات ایمنی را مورد توجه قرار دهند و فریب افراد سودجو را برای تعویض دینار یا سایر ارز‌های جعلی و قلابی نخورند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان