رهبر ایران: در مقابل آمریکا کوتاه نمی‌آییم

رهبر ایران خواستار توسعه سلاح‌های مدرن و جدید توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شد.

رهبر ایران: در مقابل آمریکا کوتاه نمی‌آییم

به گزارش اسپوتنیک به نقل از وب سایت رسمی رهبر ایران، مراسم سالانه‌ی دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین صبح امروز با حضور رهبر ایران برگزار شد.

واکنش رهبر ایران به حوادث اخیر عراق
© AP Photo / Office of the Iranian Supreme Leader

رهبر ایران در این مراسم درباره آمادگی تجهیزاتی این کشو اظهار داشت: خداوند در قرآن مجید امر کرده است که باید از همه تجهیزات لازم دفاعی، عملیاتی و اطلاعاتی برخوردار شوید، البته این ابزار باید تولید و ابداع داخل باشد و با برخورداری از تنوع، همه نیازها در زمین، آسمان، فضا، دریا، مرزها و در داخل کشور را تأمین کند که البته امروز حتی فضای مجازی نیز جزو ابزارهای لازم است.

وی در ادامه سخنان خود افزود: آمریکایی ها نیز با چهره خصمانه و عبوس خود به سپاه، عزت آن را افزون‌تر کردند، چرا که دشمنی دشمنان خدا، بندگان مؤمن را عزیزتر می کند.

رهبر ایران در ادامه یادآور شد: امروز جبهه کفر و صهیونیسم و آمریکا با مکیدن خون ملت ها، جنگ افروزی و دیگر فجایع، با بندگان خدا و ملت ها با ظلم و جور و ستم رفتار می کند و ملت ایران بر اساس فلسفه حرکت حضرت سیدالشهداء، مقابله با آنان را وظیفه خود می داند و کوتاه نیامدن در مقابل آمریکا فشارهای مختلف دشمنان بر همین اساس صورت می گیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان