اربعین در شبکه نسیم/ از پخش یک برنامه رادیویی تا حضور "داریوش ارجمند" در چهل‌تیکه

شبکه نسیم با ۴ برنامه حال و هوای اربعینی به خود می‌گیرد و نظاره‌گر حضور بازیگرانی همچون داریوش ارجمند، عبدالرضا اکبری و سیامک اطلسی در «چهل‌تیکه» و شروع اجرای لاله صبوری و حدیث میرامینی خواهد بود.

اربعین در شبکه نسیم/ از پخش یک برنامه رادیویی تا حضور "داریوش ارجمند" در چهل‌تیکه

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با اربعین حسینی، شبکه نسیم  نیز حال و هوای اربعینی به خود می‌گیرد .برنامه‌های "با حسین حرف بزن"، "کوک عاشقی"، "نمای رادیو"، "چهل‌تیکه" و "هزارداستان" برای این مناسبت درنظر گرفته شده‌اند.

"با حسین حرف‌بزن":

این برنامه به تهیه‌کنندگی محمدامین پرواس است که حرف‌های بی‌تکلف و احساس درونی افراد در جایگاه‌ها و مشاغل مختلف با امام حسین(ع) و ارتباط ایشان با آن حضرت را بیان می‌کند که از چهارشنبه 24 مهرماه ساعت 19:30 از این شبکه پخش خواهد شد.

"کوک عاشقی":

کوک عاشقی، گفتگو با هنرمندان عرصه موسیقی کشور و آثار ایشان در خصوص حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) است و تولیدات آنها را در این حوزه از چهارشنبه 24 مهرماه  تا یکشنبه28 مهر هرشب ساعت 21 روی آنتن می‌برد.

"نمای رادیو":

"خورشید و خاکستر" به تهیه‌کننده رادیویی فرشاد آذرنیا  و کارگردانی رضا عمرانی به نویسندگی قدرت‌الله فتحی با حال و هوای متفاوت، کار مشترک شبکه‌های نسیم سیما و نمایش رادیو است که از سه‌شنبه 23مهرماه، هر شب ساعت 21:30 به نمایش در می‌آید.

نگین خواجه نصیر، مهدی طهماسبی، شیوا رفیعیان، سعید سلطانی، مهرداد مهماندوست، احمد لشینی، بهادر ابراهیمی، شهریار حمزئیان و محمد شریفی‌مقدم بازیگران این مجموعه نمایش رادیویی هستند.

"هزار داستان":

برنامه هزارداستان به تهیه کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی مریم نوابی‌نژاد با داستان‌های جذاب و میزبانانی که روایتگر قصه‌هایی از زندگی می‌شوند روز پنجشنبه 25 مهرماه و جمعه 26 مهرماه این هفته به میزبانی حدیث میرامینی  و لاله صبوری، ساعت 20 از شبکه نسیم پخش می‌شود.

"چهل تیکه":

سری‌جدید برنامه"چهل تیکه" به تهیه‌کنندگی و کارگردانی الهام حاتمی  و اجرای محمدرضا علیمردانی یک خاطره‌بازی لذت‌بخش است که گذشته را به نسل‌های حال پیوند می‌دهد این هفته از سه‌شنبه 23 مهرماه تا پنجشنبه25 مهر به ترتیب میزبان سیامک اطلسی، عبدالرضا اکبری و داریوش ارجمند خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان