رئیس شورای بخش فشافویه مطرح کرد؛

ماجرای حمله زباله گرد با قمه به رئیس شورا چه بود؟/ رهاسازی سگ‌های بدون صاحب در فشافویه

بیگدلی درباره رهاسازی زباله تهران در اطراف جاده بخش فشافویه و دیگر چالش‌های پیش روی این بخش توضیحاتی داد.

ماجرای حمله زباله گرد با قمه به رئیس شورا چه بود؟/ رهاسازی سگ‌های بدون صاحب در فشافویه

ماجرای حمله زباله گرد با قمه به رئیس شورا چه بود؟ / رها سازی سگ‌ها بدون صاحب در فشافویهحسین بیگدلی رئیس شورای اسلامی بخش فشافویه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت و چالش‌های بخش فشافویه گفت: به اعتقاد من هر معضلی در شهر تهران ایجاد می‌شود مدیریت شهری آن را به سمت فشافویه هدایت می‌کند که باید از آخرین اقدام‌های مدیریت شهری برای حل معضلات پایتخت به جایگذاری مجتمع 70 هکتاری فاضلاب اشاره کرد که در زمینی به فاصله یک کیلومتری از فرودگاه امام خمینی (ره) واقع شده است.

رئیس شورای بخش فشافویه ادامه داد: مدیریت شهری این زمین را در حالی برای پساب تهران در نظر گرفته است که هنوز بخش فشافویه و زندان بزرگ تهران (زندان فشافویه) مشکل فاضلاب دارد.

در ادامه بیگدلی با اشاره به رها‌سازی سگ‌های ولگرد در محدوده فشافویه گفت: شهرداری تهران در بازه زمانی کوتاه مدت سگ‌های ولگرد را با کامیون‌های بزرگ به شهر‌های اطراف تهران انتقال و در آنجا رها‌سازی می‌کند که بخش فشافویه نیز از این اقدام مدیریت شهری متضرر شده است.


بیشتر بخوانید: احداث موزه صنعت در کارخانه سیمان ری حلقه گردشگری ری را تکمیل می‌کند/ شهرستان ری تقسیمات کشوری دارد و باید مستقل شود 


وی ادامه داد: زمانی که به بخش فشافویه مراجعه می‌کنید در کوچه و پس‌کوچه‌های آن سگ‌های ولگردی را مشاهده می‌کنید که شهرداری از تهران آن را منتقل و رهاسازی کرده است.

رئیس شورای بخش فشافویه درباره انتقال زباله به کهریزک گفت: شما زمانی که از کهریزک حرکت می‌کنید زباله‌های تهران را در حاشیه جاده می‌بینید که باید آن‌ها به آراد کوه منتقل می‌شدند، اما شهرداری برای اینکه پولی بابت انتقال آن‌ها به آراد کوه پرداخت نکند در کنار جاده تخلیه شده‌اند و در طول شبانه روز همواره زباله گرد‌ها برای پیدا کردن قطعاتی ارزشمند آن‌ها را آتش می‌زنند.

بیگدلی ادامه داد: تخلیه زباله تهران در بخش حسن‌آباد تا گردنه نعل‌بندان ادامه پیدا کرده است.

وی تأکید کرد: زمانی که یکی از زباله‌گرد‌ها در حال آتش‌زدن زباله کنار جاده بود از خودرو پیاده شدم و نسبت به اقدام وی تذکر دادم که شخص مذکور با سلاح سرد به من حمله کرد.

رئیس شورای بخش فشافویه ادامه داد: از مدیریت شهری می‌خواهم بپرسم که چرا باید تمام معضلات شهر تهران به بخش فشافویه انتقال پیدا کند.

جایگذاری مجتمع 70 هکتاری فاضلاب در فشافویه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان