بزرگسالی کودکی که عکس محجبه او روی جلد کتاب قرآن بود +عکس

عکس بزرگسالی منسوب به دختربچه ای که در کودکی عکس محجبه او بر روی کتب قرآن اول دبستان در ایران بود، در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد.

به گزارش اسپوتنیک، دختری که عکس محجبه کودکیش روی جلد کتاب آموزش قرآن اول دبستان چاپ شده بود، حالا با پست کردن عکسی پرده از چهره خود در بزرگسالی برداشته و ادعا می کند که او همان کودک خردسال است.
دختر کتاب قرآن

این حقیقت که این دختر زیبا همان دخترک معصوم است که به سن جوانی رسیده است در جایی اثبات نشده است اما عده ای از کاربران ادعا کردند که آنها یکی هستند.
عده ای از کاربران عنوان کردند که چهره او در کودکی به درستی مشخص نبود، بنابراین معلوم نیست که این دختر همان کودک باشد. به گفته این دسته از کاربران، این یک شانتاژ تبلیغاتی برای معروفیت این دختر است. بعضی از کاربران نیز با دیدن این عکس به یاد گذر زمان افتاده و بیان کردند که او زود بزرگ شده است.
عده ای دیگر از کاربران عنوان کردند که او با انتشار این عکس قصد تبلیغ بی حجابی را دارد و عکس کودک متعلق به او نیست.
بعضی از کاربران نیز بر این باورند که او در کودکی قدرت انتخاب نداشته و عده ای برای او حجاب را برگزیدند و حال که قدرت انتخاب دارد به حجاب باور ندارد و اینگونه عکس خود را منتشر کرده است.
بعضی از کاربران نیز با نگاه طنزآمیزی عنوان کردند که بهتر است عکس حال او بر روی کتاب ها چاپ شود تا انگیزه خواندن آنها بالاتر رود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان