نقش بانوان در توسعه استان غیر قابل انکار است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در نشست ویژه بانوان هنرمند در سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان، گفت: بانوان هنرمند لرستانی علاوه بر شاخصه های هنری ، شاخصه ی عفاف و حجاب را نیز در وجود خود متبلور ساخته اند.

نقش بانوان در توسعه استان غیر قابل انکار است

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، احمد حسین فتایی در نشست ویژه بانوان هنرمند که به همت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان و امور بانوان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش جنبی سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان لرستان برگزار شد، گفت: نقش بانوان در توسعه استان غیر قابل انکار است و خوشبختانه در حال حاضر شاهد حضور بانوان توانمند استان در عرصه های مختلف مدیریتی هستیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، افزود: بانوان ایرانی نشان داده اند که در عرصه ی مدیریت علاوه بر پاکدامنی، پاکدست نیز هستند که این شاخصه‎ای‏ بارز ،قابل اتکا و اهمیت است.

حجاب شاخصه ی بارز بانوان هنرمند لرستان است

وی تاکید کرد: خوشبختانه بانوان استان لرستان در عرصه ی مختلف فرهنگی و هنری، حضوری درخشان، موثر و ماندگار دارند و عفاف و حجاب شاخصه ی بارز بانوان هنرمند لرستان است که هم در شخصیت و هم در آثار ایشان به خوبی متبلورشده است.

فتایی در پایان خاطر نشان ساخت: امور بانوان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، علاوه بر خدمت‎رسانی به بانوان همکار، دغدغه ها و نیازمندی های بانوان عرصه فرهنگ و هنر استان را نیز رصد کرده و در جهت رفع آنها برنامه ریزی می کند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان