قدردانی عجیب وزیر ورزش بحرین از تماشاگران: روح ورزشی بر بازی حاکم بود!

وزیر ورزش بحرین بدون توجه به رفتارهای غیر اخلاقی تماشاگران بحرینی برابر ایران از بازیکنان و هواداران تیم ملی این کشور قدردانی کرد!

قدردانی عجیب وزیر ورزش بحرین از تماشاگران: روح ورزشی بر بازی حاکم بود!

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که ایران مراتب اعتراض خودش را نسبت به رفتار ناپسند تماشاگران بحرینی هنگام پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران به فیفا و ای اف سی اعلام کرده شیخ ناصر بن حمد آل خلیفه وزیر ورزش این کشور هیچ واکنشی به این موضوع نشان نداده و در عین حال از حمایت همه جانبه تماشاگران بحرینی از تیم ملی این کشور قدردانی کرده است! او همچنین بر این نکته تاکید کرده که روح ورزشی بر این بازی حاکم بوده و هر دو تیم بازی جوانمردانه‌ای انجام داده‌اند.

وزیر ورزش بحرین در این خصوص گفت: بازیکنان بحرین در این مسابقه ثابت کردند مردان روزهای سخت هستند. من از جوی که با روح ورزشی بر این بازی حاکم بود بسیار خوشحالم و از هواداران وفادارمان تشکر می‌کنم که مثل همیشه پشت تیم ملی کشورشان بودند و در این پیروزی تاثیر زیادی داشتند. آنها به خوبی بازیکنان و اعضای تیم را تشویق کردند تا چنین پیروزی بزرگی مقابل ایران به دست بیاید. تردید ندارم که حمایت هواداران ما در بازی‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

ناصر بن حمد همچنین به بازی بازیکنان ایران هم در این مسابقه اشاره و تاکید کرده که ایران در این بازی عملکرد خوبی داشت و فشار زیادی به تیم بحرین وارد کرد و بازیکنان این تیم به خوبی برابر حریف قدرتمند خود مقاومت کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان