توکلی: با عدم برگزاری انتخابی در کشتی، عدالت قربانی می‌شود/ مصلحت‌اندیشی برای سیاست است نه ورزش

رئیس پیشین کمیته لیگ فدراسیون کشتی با بیان اینکه پایبندی به فرآیند انتخابی به نفع کشتی گفت: هر جا در ورزش مصلحت اندیشی می‌شود، عدالتی قربانی خواهد شد.

توکلی: با عدم برگزاری انتخابی در کشتی، عدالت قربانی می‌شود/ مصلحت‌اندیشی برای سیاست است نه ورزش

مهدی توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اینکه در زمان ریاست وی کارهای مربوط به تبدیل کمیته لیگ کشتی به سازمان لیگ انجام شد، اظهار داشت: در این چند وقت به این موضوع پرداخته شده که چرا در دوره گذشته، فعالیت ما تحت عنوان کمیته لیگ بود. باید در این مورد بگویم که در زمان ریاست رسول خادم مصوبه تبدیل کمیته لیگ به سازمان لیگ در سمینار هیئت‌ها مطرح شد و موافقت اعضای مجمع را گرفتیم. اساسنامه تنظیم شد و افراد هم پای آن را امضا کردند و به تصویب رسید. در مرحله ابلاغ، مسئولیت فدراسیون با حمید بنی‌تمیم بود که او گفت، بگذارید تکلیف فدراسیون مشخص شود و بعد آن را ابلاغ کنید.

وی ادامه داد: در حقیقت زمانی که علیرضا دبیر آمد، سازمان لیگ فقط یک ابلاغ می‌خواست که اساسنامه جدید و تبدیل کمیته به سازمان لیگ ابلاغ شد و در این خصوص منع قانونی نیز وجود ندارد.

عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی در مورد ادامه همکاری فدراسیون کشتی با محمد بنا تصریح کرد: بنا روحیات خاص خودش را دارد. قبلا در تیم ملی شاگردش بودم و او را کاملا می‌شناسم. او اعتقادی به برگزاری مسابقه انتخابی تیم ملی ندارد. وقتی مسابقه انتخابی برگزار نمی‌کنیم، یعنی اینکه تیم بر مبنای مصلحت انتخاب خواهد شد در حالی که من معتقدم مصلحت برای سیاست است و ورزش را باید صرفا از نگاه ورزشی دید. مصلحت اندیشی بماند برای سیاست چون با روح ورزش همخوانی ندارد. مبنای ورزش باید عدالت محوری باشد نه مصلحت اندیشی.

توکلی گفت: هر جا در ورزش مصلحت اندیشی می‌شود، عدالتی به مسلخ خواهد رفت و قربانی خواهد شد. قطعا پایبندی به فرآیند انتخابی تیم ملی به نفع کشتی است و حذف آن به کشتی لطمه می‌زند و انگیزه‌ها از بین می‌رود. امیدوارم با حضور محمد بنا و حسن رنگرز، شاهد بهترین اتفاقات برای کشتی فرنگی باشیم.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان