آقای تاج خبر دارید،هیات فوتبال تهران بزرگ،کوچک شده است؟

انتخابات هیات فوتبال ظاهرا به زودی برگزار خواهد شد.آخرین خبر این است که پس از بازی ایران که دیشب برگزار شد تاریخ دقیق برگزاری انتخابات این هیات اعلام می شود اما حتی ممکن است دوباره حاشیه‌ای انتخابات را به تعویق بیاندازد!

آقای تاج خبر دارید،هیات فوتبال تهران بزرگ،کوچک شده است؟

عرفان حاج بابایی:پیش بینی‌ها حکایت از این دارد که ظرف چند روز آینده این اتفاق بیفتد،مگر اینکه فدراسیون نشین‌ها و شخص مهدی تاج تصمیم دیگری بگیرند.همان طور که آنها پس از  به پایان رسیدن دوران ریاست شیرازی،اجازه داده اند تا او همچنان رییس هیات تهران باقی بماند.به همین بهانه چند سوال از مهدی تاج به عنوان رییس یا شیرازی یا هر شخص دیگری که می تواند این سوال ها را پاسخ بدهد داریم.
آقای تاج شما اطلاعی از درآمد هیات فوتبال دارید؟ما که چیز زیادی نمی دانیم،اما چه خوب بود که یک بیلان کاری از همه درآمدها و هزینه ها در این چند سال رسانه ای می شد تا خیلی از علاقمندان متوجه همه اتفاقاتی که در  هیات فوتبال تهران می افتد می شدند.
این نکاتی که مطرح می کنیم سوال خیلی هاست.آیا حقیقت دارد که منابع درآمد هیات فوتبال شامل ورودیه از تیم ها،جرایم انضباطی،حق درصد از نقل و انتقال تیم ها،حق خروج از استان بازیکنان ،درآمد حق عضویت فدراسیون بازیکنان،حق تبلیغات دور زمین،درصدی از بلیت فروشی باشگاه ها،حق پزشکی بازیکنان می شود؟
آقای تاج،هیات فوتبال تهران بزرگ خیلی وقت است که کوچک شده است.خبر داریم که حتی برای یک بازی در ورزشگاه آزادی هیچ بلیتی در اختیار  هیات تهران قرار نمی گیرد!اگر این شایعه اشتباه است لطفا دقیق آن را اعلام کنید.
آقای تاج،رییس سابق هیات فوتبال کدام حمایت را از  تیم های ریشه دار پایتخت انجام داده اند و کدام گام را در جهت توسعه فوتبال پایتخت برداشته اند؟
آقای تاج آیا حقیقت دارد که در تهران هیچ مکان ورزشی ای در اختیار هیات فوتبال نیست؟نام هیات فوتبال تهران سال ها با امجدیه عجین شده بود که شناسنامه فوتبال ایران است اما حالا دیگر هیات آنجا نیست؟آیا این حقیقت دارد که قدیم ها،آدم ها ساختمان ها را می ساختند و حالا ساختمان ها هستند که آدم ها را می  سازند؟

آقای تاج سوال زیاد داریم،اگر این چند سوال را پاسخ بدهید باز هم از شما خواهیم پرسید.

251 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان