میزبانی ماهشهر در لیگ کشتی باشگاه‌های جهان به جای جام‌جهانی/ تکلیف یک میلیارد پول چه می‌شود؟

پس از مخالفت اتحادیه جهانی کشتی با برگزاری جام‌جهانی فرنگی در ماهشهر، به احتمال فراوان میزبانی لیگ باشگاه‌های جهان به استان خوزستان واگذار می‌شود.

میزبانی ماهشهر در لیگ کشتی باشگاه‌های جهان به جای جام‌جهانی/ تکلیف یک میلیارد پول چه می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چندی پیش از سوی رئیس فدراسیون کشتی اعلام شد که اتحادیه جهانی این رشته با برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی 2019 در ماهشهر مخالفت کرده است. دلیل این موضوع انجام پرواز دوم و سختی‌های آن برای تیم‌های خارجی عنوان شد.

اتحادیه جهانی کشتی می‌گوید ایران از ابتدا، تهران را به عنوان میزبان معرفی کرده و در این خصوص در نامه‌نگاری‌های انجام شده در تاریخ‌های نوامبر 2017، مِی 2018، اکتبر 2018، فوریه 2019 و اکتبر 2019 با فدراسیون کشتی ایران، نام تهران به عنوان میزبان در تمامی نامه‌ها ذکر شده است.

در این میان، پیش از مخالفت اتحادیه جهانی با برگزاری مسابقات در شهری غیر از تهران، ماهشهری‌ها طبق روال گرفتن میزبانی مسابقات بین‌المللی برای تأمین هزینه‌های برگزاری، یک میلیارد تومان به حساب فدراسیون کشتی واریز کردند و حالا این سؤال به وجود می‌آید تکلیف این پول چه خواهد شد.

حسن رنگرز مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی در این خصوص به تسنیم گفت: قطعاً میزبانی یکی از دو مسابقه جام‌ تختی یا لیگ باشگاه‌های جهان به ماهشهر داده و این رقم در آنجا هزینه می‌شود. فدراسیون در خصوص برگزاری جام تختی با استان فارس جلسه داشته، اما هنوز تفاهم‌نامه‌ای به امضا نرسیده است. به احتمال فراوان میزبانی لیگ باشگاه‌های جهان در رشته فرنگی را به ماهشهر خواهیم داد.

این رقابت‌ها 14 و 15 آذر ماه برگزار خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان