جزئیات گزارش بررسی سیلاب فروردین‌ماه

رئیس هیأت ویژه گزارش سیلاب گفت: در حادثه سیلاب ۲۰۰شهر و ۱۳۰۰ روستا از ۲۵ استان تخریب شد که به طور کلی ۸۰نفر جان باختند و به ۱۵۰ مدرسه خسارت وارد شده بود.

به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمود نیلی احمد آبادی رئیس هیأت ویژه گزارش سیلاب با بیان اینکه تا 2 ماه دیگر گزارش نهایی سیلاب اعلام می‌شود، گفت: گزارش سیلاب در سه مقطع زمانی آماده شده است به طوری که زمان‌های 26 تا 2 اسفند و 4 تا 6 فروردین و در نهایت 11 تا 12 فروردین مورد بررسی قرار گرفته است.

* حادثه سیلاب 200شهر در1300روستا از 25 استان تخریب شد

وی درباره میزان خسارت ناشی از سیلاب افزود: حادثه سیلاب 200شهر در 1300روستا را از 25 استان تخریب کرد که به طور کلی 80نفر جان باختند و به 150مدرسه خسارت وارد شده بود، این در حالی است که در زمان حادثه سیلاب آب شرب هزار مشترک قطع شده بود که در همان مقطع زمانی نزدیک به 400 هزار نفر اسکان اضطراری پیدا کرده بودند.

* برای مقاوم بودن ساختمان‌های با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همکاری داریم

رئیس دانشگاه تهران گفت: برای استاندارد و مقاوم بودن ساخت و ساز‌های مناطق سیل زده با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همکاری داریم به طوری که بخشی از تحقیقات و بررسی‌های گزارش سیلاب درباره مقاوم بودن ساختمان‌ها را در اختیار مجریان و مسؤولان اجرایی قرار داده ایم.

* گزارش سیلاب در آینده در قالب لایحه در دولت تصویب می‌شود

وی ادامه داد: در گزارش نهایی سیلاب علت حادثه سیلاب ارزیابی و آ. سیب شناسی شده که در آینده در قالب لایحه در دولت تصویب می‌شود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان