شلیک هوایی پلیس البرز در آزادراه کرج

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از عملیات تعقیب و گریز ماموران پلیس آگاهی استان در آزادراه تهران - کرج که منجر به دستگیری سه سارق سابقه دار شد، خبر داد.

شلیک هوایی پلیس البرز در آزادراه کرج

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ محمد نادربیگی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ساعت 3 بامداد امروز، ماموران پلیس آگاهی استان حین گشت ماموریت درآزادراه تهران - کرج به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شدند.

وی اضافه کرد: در استعلام از شماره پلاک خودرو مشخص شد که دارای سابقه سرقت است و از مدت ها قبل تحت تعقیب پلیس آگاهی استان تهران و البرز بوده بنابراین بلافاصله دستور توقف آن صادر اما راننده بدون توجه به دستور پلیس به سرعت خود افزود.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: ماموران به تعقیب و گریز خودرو پرداخته و با توجه به سرعت زیاد و انجام حرکات مارپیچ و مخاطره آمیز با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیر هوایی و تیراندازی به سمت لاستیک خودرو کردند که در این لحظه خودرو در ابتدای ورودی منظریه متوقف شد و در کمتر از 10 دقیقه از زمان تعقیب خودرو موفق به دستگیری سه نفر از سرنشینان خودرو که یک نفر زن و دو نفر مرد بودند، شدند.

سرهنگ نادربیگی افزود: متهمان برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی استان منتقل که جزئیات مربوط به میزان جرائم ارتکابی از سوی آنها متعاقبا اعلام می شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان