۱۰هزار کلاس‌درس در یزد نیاز به تخریب و بازسازی دارد

رئیس هیئت مدیره خیران مدرسه ساز استان یزد گفت: ۱۰ هزار کلاس درس در یزد نیاز به تخریب و بازسازی دارد.

به گزارش تابناک به نقل از فارس، امیرحسین رادمنش در حاشیه افتتاح همزمان 25 واحد آموزشی، فرهنگی و ورزشی در استان یزد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در استان یزد ماهانه 2.5 مدرسه خیری ساخته می‌شود و خیران طی سه سال گذشته برای ساخت مدرسه 150 میلیارد تومان کمک کردند.

وی افزود: با وجود احداث مدارس جدید در استان یزد، به دلایل مختلفی از جمله افزایش مهاجرت به یزد، تعطیلی مدارس غیرانتفاعی به دلیل مشکلات اقتصادی و ... امسال 40 مدرسه استان یزد دو شیفته اداره می‌شود.

رادمنش با اشاره به اینکه 30 درصد مدارس استان در قالب 10 هزار کلاس درس نیاز به تخریب و بازسازی دارد، عنوان کرد: تعدادی از این مدارس خشت و گلی است که امیدواریم با احداث پروژه‌های جدید، هر چه زودتر شاهد برچیده شدن مدارس خشت و گلی در استان باشیم.

رئیس هیئت مدیره خیران مدرسه ساز استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در اول مهرماه سال جاری، 19 مدرسه خیرساز با 153 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش داده شد، اظهار داشت: 11 پروژه از این تعداد با 96 کلاس درس، خیرساز و هشت پروژه با 57 کلاس درس نیز مشارکتی بوده است.

رادمنش یادآور شد: بهمن ماه امسال نیز به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، پنج پروژه توسط خیران تحویل آموزش و پرورش استان می‌شود که این پروژه‌ها جدای از پروژه‌های ورزشی و سالن‌هایی است که توسط خیران احداث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 17 پروژه جدید نیز کلنگ زنی شده و خیران برای ساخت 32 پروژه جدید نیز تعهد داده اند، عنوان کرد: ساخت هر کلاس درس در استان یزد 300 میلیون تومان هزینه در بر دارد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان