قیمت تور آنتالیا و مالزی در پاییز

سفر، به یک بخش از زندگی افراد جامعه تبدیل شده است، گاه این سفرها کوتاه و در نزدیکی شهر محل زندگی رخ می‌دهد و گاه نیز در کشور دیگر خارج از ایران. آگاهی از شرایط تورهای هر مقصدی، در فصلی که در آن قرار داریم، کمک می‌کند تا امکان شناسایی بهتر و بیشتر یک مسیر را داشته باشیم. آژانس مقتدرسیر به عنوان مجری مستقیم تورهای مختلف از مبدأ ایران، همیشه سعی داشته تا بهترین خدمات و همچنین اطلاعات را به مسافران خود عرضه کند. در این‌جا دو مسیر که یکی در نزدیکی ایران، با آب و هوایی سرد و دیگری در جنوب شرق آسیا و هوایی گرم است را معرفی می‌کنیم، امید به این که انتخاب آن‌ها برای شما ساده‌تر و دقیق‌تر باشد.

تور آنتالیا؛ سفر به صرفه یه سواحل مدیترانه

تور آنتالیا همیشه مورد علاقه‌ی ایرانیان بوده است. از مهم‌ترین دلایل این استقبال، قیمت پایین تورهای این مسیر در مقایسه با سایر مسیرها و همچنین هزینه‌های کمی‌ست که در مقصد، می‌بایست انجام شود. اما پاییز، شاید به نظر فصل مناسبی برای سفر به آنتالیا نباشد.

آب و هوای پاییز در ایران و همسایگان شمالی‌ش، سرد و ابری‌ست و همین امر، خلاف نیازهایی‌ست که مسافران خریدار تور آنتالیا دارند. اما در سفری پائیزی، مزایایی قرار دارد که می‌توان با کمی هوشمندی و دقت، سفر در این فصل را، به یک فرصت استثنایی تبدیل کرد. در درجه‌ی اول آن که، عمده‌ی مسافران آنتالیا را، اهالی کشورهای روسیه و ایرانیان تشکیل می‌دهند. روس‌ها کمتر در این فصل به آنتالیا سفر می‌کنند و ایرانیان نیز تلاش می‌کنند، تا مقصدهای جایگزین بهتری بیابند، بنابراین ظرفیت عمده‌ی هتل‌ها تکمیل نشده است و همین امر، باعث کاهش قیمت کلی هتل‌های این مقصد می‌شود.  در کنار این، خلوتی شهر سبب می‌گردد تا امکان خرید و چانه‌زنی در فروشگاه‌های محلی بسیار آسانتر و به صرفه‌تر باشد. بنابراین در مجموع، مزیت اصلی سفر در پاییز قیمت تور آنتالیا است.

قیمت تور آنتالیا و مالزی در پاییز

 

اما شاید فکر کنید که با همه‌ی ارزانی تورها، باز هم منطقی نیست که به این مقصد، برای این فصل سفر کنید. ولی پیشنهاد ما آن است که در زمان تصمیم‌گیری برای مقصد خود، این شهر را از گزینه‌ها حذف نکنید. در میان هتل‌های این شهر، بسیاری هتل با کیفیت و مناسب وجود دارد که امکانات سرپوشیده‌ی مفصلی اعم از استخر، سونا، حمام ترکی و تفریحات آبی را دارند. در چنین هتل‌هایی، عملاً تفاوت چندانی میان تابستان و دیگر فصل‌ها نیست و با توجه به هزینه‌ای که برای تور آنتالیا پرداخت می‌شود، می‌توان یک سفر بی‌نظیر و لذت‌بخش را تجربه کرد و در کنار آن، خریدی استثنایی با قیمت‌های تخفیف خورده انجام داد.

پس اگر تصمیم به خرید تور ارزان آنتالیا گرفتید در اولین فرصت با مشاوران سفر تور ترکیه در آژانس مقتدرسیر تماس گرفته و نیازمندی‌ها و بودجه‌ی خود را به ایشان اعلام کنید تا بهترین گزینه‌های موجود را به شما معرفی کنند.

تور مالزی؛ لذت از گرما در پاییز سرد

اگر از شمال خاورمیانه به جنوب شرقی آسیا نقل مکان کنیم، دیگر خبری از سرمای پائیزی نیست. بلکه فصل‌ها به این‌گونه جابجا می‌شوند که باران‌های موسمی و شرجی بودن هوا کاهش می‌یابد. بنابراین پاییز، سرآغاز فصل مناسب سفر به جنوب شرق آسیا از جمله مالزی است.

قیمت تور مالزی در سال جاری و به‌خصوص در تابستان، اندکی بالا بود، برای همین بسیاری از مسافران از حضور در این کشور زیبا و مدرن جا ماندند، اما با فرا رسیدن فصل حضور کودکان در مدرسه‌ها، میزان تقاضا کمی کاهش داشته، اما افرادی که امکان سفر در تابستان به مالزی را از دست داده بودند، تلاش کردند تا در پاییز امسال در این کشور حاضر شوند، به این جهت، تور ارزان مالزی به راحتی هم یافت نمی‌شود. اما با کند و کاوی در تاریخ‌های مختلف، می‌توان روزهایی را یافت که قیمت بلیت مالزی مناسب و درخور باشد. همچنین چون هنوز فصل پر مسافر مالزی فرا نرسیده، قیمت‌های هتل‌ها هم می‌تواند به شکل مناسبی باشد، تا تور ارزان مالزی را به دست آورد.

قیمت تور آنتالیا و مالزی در پاییز

باید دقت کنید در فصولی که تعداد مسافران در یک مقصد چندان زیاد نیست، قیمت‌های جاری در آن، اعم از هزینه‌های حمل و نقل خصوصی، هزینه‌های خرید و مهمتر از همه، سوغاتی‌ها به صرفه‌تر خواهد بود. پس اگر هدفتان یک سفر به صرفه است، به هیچ وجه سفر خود را به زمستان منتقل نکنید، چون قیمت‌ها به هیچ وجه با حالا قابل قیاس نیست.

حال اگر قصد دارید که از سرمای نامحسوس پاییز، به مقصدی پناه ببرید که دمایی در حدود روزهای معتدل تابستان ایران را دارد، مالزی حتماً باید یکی از گزینه‌های‌تان باشد. اما با توجه به جزئیات زیاد و تخصصی که در تورهای این مقصد وجود دارد، پیشنهاد ما آن است که از کارشناسان سفر آژانس مقتدرسیر برای پیشبرد امور خود بهره بگیرید. پس در درجه‌ی اول، به سایت آژانس مقتدرسیر بروید، لیست تور مالزی را دقیق بررسی کنید و سپس با تماس با کارشناسان فروش ما، بهترین گزینه را برای خود خریداری نمایید.

منبع : ویرلن

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان