جونا هیل از بتمن خط خورد!

در حالی که حضور جونا هیل(تصویر سمت راست) کمدین ۳۶ ساله آمریکایی در «بتمن» جدید قطعی به نظر می رسید و حتی سایت IMDB نیز نام او را در لیست بازیگران فیلم قرار داده بود، ظاهراً این قضیه منتفی شده است.

جونا هیل از بتمن خط خورد!

در حالی که حضور جونا هیل(تصویر سمت راست) کمدین 36 ساله آمریکایی در «بتمن» جدید قطعی به نظر می رسید و حتی سایت IMDB نیز نام او را در لیست بازیگران فیلم قرار داده بود، ظاهراً این قضیه منتفی شده است.

به گزارش بانی فیلم به نقل از ددلاین، با منتفی شدن بازی جونا هیل که احتمال می رفت یکی از دو نقش شرور ادوارد نیگما یا همان کاراکتر ریدلر و یا نقش اسوالد کابلپات یا همان پنگوئن را در «بتمن» به کارگردانی مت ریوز بازی کند، حالا نام ست روگن (تصویر سمت چپ) به عنوان گزینه جدید مطرح شده است. هرچند هنوز مذاکرات رسمی با این بازیگر آغاز نشده است.

فیلمی که رابرت پتینسون قرار است در آن نقش بتمن را بازی کند؛ نقشی که بعد از کنار رفتن بن افلک به او رسید.

ژوئن سال 2021 از سوی کمپانی برادران وارنر برای اکران این درام اکشن علمی تخیلی و جنایی تعیین شده است. فیلمی که ریوز آنرا روایتی بسیار شخصی درباره شوالیه تاریکی توصیف کرده است.

جفری رایت دیگر بازیگری است که حضور او در این فیلم در نقش کمیسر گوردون قطعی شده و زوئی کراویتز هم نقش زن گربه ای را در آن دارد. به گزارش بانی فیلم، مت ریوز و متسون تاملین فیلمنامه «بتمن» جدید را می نویسند و طبق برنامه ریزیها فیلم ماه ژانویه در واتفورد انگلستان کلید می خورد.

اشتراک گذاری در:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان