روزانه ۲ هزار غذای گرم در موکب گتوند در مرز چذابه توزیع می شود

دزفول-ایرنا- مسوول موکب شهدای شهرستان گتوند گفت: روزانه بیش از ۲ هزار پرس غذای گرم در سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام در موکب این شهرستان بین زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی چذابه توزیع می شود.

روزانه 2 هزار غذای گرم در موکب گتوند در مرز چذابه توزیع می شود

یعقوب علیدادی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به فعالیت موکب شهدای شهرستان گتوند در مرز چذابه افزود: این موکب به صورت مردمی و با کمک خیرین شهرهای گتوند، صالح شهر، ترکالکی، جنت مکان، سماله و روستاهای این شهرستان اداره می شود.
وی گفت: موکب شهدای شهرستان گتوند از 6 سال پیش فعالیت خود را در مرز چذابه آغاز کرده است و علاوه بر طبخ و توزیع غذای گرم، بیش از سه هزار میان وعده غذایی شامل خرما، آب معدنی، میوه، کیک و چای بین زائران توزیع می کند.
مسوول موکب شهدای شهرستان گتوند اسکان روزانه200 زائر خانم و آقا به صورت شبانه روزی و برگزاری نماز جماعت، سخنرانی و قرائت دعای زیارت عاشورا را از دیگر خدمات به زائران اربعین حسینی عنوان کرد.
وی به احداث ساختمان موکب شهدای شهرستان گتوند با زیربنای 600 متر مربع اشاره کرد و گفت: این موکب به همت مردم شهرها و روستاهای شهرستان گتوند با بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی  شامل 2 سالن ویژه آقایان و بانوان، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و اتاق جلسات  در حال ساخت بوده که برای تکمیل آن نیازمند کمک های مردمی است. 
به گزارش ایرنا، چذابه و شلمچه 2 کانون اصلی تردد زائران اربعین حسینی در استان خوزستان هستند.
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان